Infografika: Facebook 360° a jak na něj

Když Mark Zuckerberg zveřejnil na začátku června zprávu, že Facebook uvádí funkci 360° i pro fotky, post získal milion lajků a 250 tisíc sdílení. A to jen během pěti dnů. Jenže, jak vlastně připravit takové interaktivní panorama?

Uživatelé na funkci čekali a hladově se po ní vrhla taková jména, jako je NASA, The New York Times nebo TechCrunch. Tyto firmy si na fotkách dávají záležet a používají profesionální techniku, a taky je to výsledcích znát. Ale úspěch mají třeba i výtvory z mobilů. Ostatně, daří se jim i v Česku, jak jsme nedávno ukázali.

Nečekejte, až novota omrzí, a vyzkoušejte si, co všechno jde s funkcí dělat. Zkuste si vytvořit vlastní. Není nic jednoduššího – Facebook takové příspěvky sám rozezná a nahraje je tak, aby se po nich dalo rozhlížet. Jestli si chcete být jistí, tady máte návod.

Facebook360- infographic cut on request -3

Infografiku pro nás vytvořil web ereviews.co.uk.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Experimenty Facebooku: Notifikace z news feedu, placené zprávy, emotikony

Při tom, jak velkou má Facebook uživatelskou základnu, si může dovolit neustále podnikat desítky i stovky testů, kterými koriguje svoje budoucí směřování. Nejnovějšími experimenty jsou placené zprávy pro uživatele v Británii, pokus s notifikacemi o počtu nových příspěvků, zavedení emotikonů v příspěvcích nebo plošné omezení počtu pozvánek na události. Zároveň také Facebook představil novinky kolem Open Graph akcí.
Přečtěte si více

Boj za práva homosexuálů jako šance pro marketéry

Aktuálnost, pohotovost, lidskost. To jsou v poslední době jedny z nejčastěji skloňovaných hodnot marketingu zejména na sociálních sítích. Aktuální soudní boj za rovnost manželství homosexuálních párů ve Spojených státech nabízí přesně takovou příležitost a spousta firem už se dnes zjevně nebojí vystoupit z přísně neutrální korporátní slupky.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Politika, panenství i želvička

Už hezkých dvacet týdnů za vás trávíme hodiny a hodiny surfováním na internetu a hledáním nejsdílenějších memů. Je to fuška, ale my víme, že někdo to prostě dělat musí, takže jsme to břemeno vzali na sebe. Připravili jsme si pro vás při příležitosti tohoto významného milníku několik novinek, ale samozřejmě jsme především hledali další várku nesmyslů. A upřímně musíme říct: zase se to povedlo. Už po dvacáté.