Infografika: Facebook 360° a jak na něj

Když Mark Zuckerberg zveřejnil na začátku června zprávu, že Facebook uvádí funkci 360° i pro fotky, post získal milion lajků a 250 tisíc sdílení. A to jen během pěti dnů. Jenže, jak vlastně připravit takové interaktivní panorama?

Uživatelé na funkci čekali a hladově se po ní vrhla taková jména, jako je NASA, The New York Times nebo TechCrunch. Tyto firmy si na fotkách dávají záležet a používají profesionální techniku, a taky je to výsledcích znát. Ale úspěch mají třeba i výtvory z mobilů. Ostatně, daří se jim i v Česku, jak jsme nedávno ukázali.

Nečekejte, až novota omrzí, a vyzkoušejte si, co všechno jde s funkcí dělat. Zkuste si vytvořit vlastní. Není nic jednoduššího – Facebook takové příspěvky sám rozezná a nahraje je tak, aby se po nich dalo rozhlížet. Jestli si chcete být jistí, tady máte návod.

Facebook360- infographic cut on request -3

Infografiku pro nás vytvořil web ereviews.co.uk.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Letními hity jsou párky místo nohou a Džambulking

Minulý týden ovládnul memosféru nový zahraniční nesmysl: naaranžované nožičky párků tak, že prostě nepoznáte rozdíl od ženských nohou. Speciální nová módní vlna fotek z dovolených ale vzešla i z českých luhů a hájů - je tu Džambulking, Nechybí ani trochu té neškodné legrace z úspěchů fotbalové Slavie a geniální výroční Opráski.
Přečtěte si více

Co když ‘lajkujete‘ na Facebooku úplně všechno?

Napadlo vás někdy, co by se stalo, kdybyste vyjádřili přízeň všemu, co vám Facebook nabízí? Ve Spojených státech už to někoho napadlo, a rovnou to vyzkoušel. Mat Honan z webu Wired lajkoval dva dny všechno, co mu sociální síť ukázala. Za 48 hodin se Mat upsal tisícům stránek.