Infografika od GetAmbassador.com, tvůrce speciálního softwaru určeného pro značky k získávání ambasadorů, se rozhodla podívat na zoubek tomu, jak se lidé stávají na sociálních sítích (v případě infografiky na té nejdůležitější, tedy Facebooku) velvyslanci značek a co to vůbec znamená. Přestože infografika nejde příliš do hloubky, několik informací z ní za pozornost stojí. Tvůrci čerpali především z velkých světových blogů věnovaných sociálním médiím:
- čtvrtina uživatelů Facebooku jej denně navštěvuje 5krát nebo častěji
- uživatelé Facebooku nad 18 let v průměru stráví přes své mobilní telefony na této síti měsíčně víc než 7 hodin
- 77 procent B2C marketérů uvádí, že přes Facebook získali nové zákazníky
- 82 procent zaměstnanců říká, že společnosti víc věří, pokud její vedení komunikuje přes sociální média
- každý brand ambasador ovlivňuje přibližně trojnásobek lidí, než je jeho vlastní počet kontaktů
- 61 procent lidí přemýšlí o nákupu zboží či služby od značky, která jim byla ambasadorem doporučena
A nyní již infografika, která sleduje převelice aktivní facebookovou kariéru virtuálního uživatele Eda, který se stal ambasadorem podobně virtuálních aerolinií: