Infografika: Co pro značku na Facebooku znamená ambasador

Jak na Facebooku fungují brand ambasadoři? Na to se podívala zajímavá infografika, a přestože není zdaleka vyčerpávající, obsahuje několik pozoruhodných údajů.

Infografika od GetAmbassador.com, tvůrce speciálního softwaru určeného pro značky k získávání ambasadorů, se rozhodla podívat na zoubek tomu, jak se lidé stávají na sociálních sítích (v případě infografiky na té nejdůležitější, tedy Facebooku) velvyslanci značek a co to vůbec znamená. Přestože infografika nejde příliš do hloubky, několik informací z ní za pozornost stojí. Tvůrci čerpali především z velkých světových blogů věnovaných sociálním médiím:

  • čtvrtina uživatelů Facebooku jej denně navštěvuje 5krát nebo častěji
  • uživatelé Facebooku nad 18 let v průměru stráví přes své mobilní telefony na této síti měsíčně víc než 7 hodin
  • 77 procent B2C marketérů uvádí, že přes Facebook získali nové zákazníky
  • 82 procent zaměstnanců říká, že společnosti víc věří, pokud její vedení komunikuje přes sociální média
  • každý brand ambasador ovlivňuje přibližně trojnásobek lidí, než je jeho vlastní počet kontaktů
  • 61 procent lidí přemýšlí o nákupu zboží či služby od značky, která jim byla ambasadorem doporučena

A nyní již infografika, která sleduje převelice aktivní facebookovou kariéru virtuálního uživatele Eda, který se stal ambasadorem podobně virtuálních aerolinií:

Infografika: Facebook a ambasadoři značek

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Vánoce za dveřmi

Vánoce jsou tu za pár, tak se nechte inspirovat. Třeba ještě na poslední chvíli změníte design vašeho vánočního přání, koncept tradiční rodinné fotky, nebo dostanete nápad na nový dárek. Samozřejmě nechybí ani pár dalších nesmyslných roztomilostí..
Přečtěte si více

Nej sociální a mobilní kampaně: I Facebook může být nóbl

Napadlo by vás někdy odmítat fanoušky na Facebooku proto, že pro vaši značku nejsou dost dobří? Některé značky se nebojí odlišit velice svéráznými metodami, jak ukazuje náš další výběr zajímavých kampaní poslední doby. Minule jsme se věnovali speciálně Twitteru, tentokrát dostal nejvíce prostoru Facebook a sekunduje mu Instagram.