Infografika: Co lidé nejčastěji sdílejí na Twitteru

Jaké typy odkazů a ze kterých zdrojů uživatelé rádi sdílejí na Twitteru, tím se zabývá infografika od společnosti Diffbot. Ta využila svůj nástroj pro analýzu odkazů k zjištění, jaký typ obsahu lidé nejčastěji sdílí formou tweetů. Takže je to jako s každou infografikou – trocha reklamy výměnou za zajímavé informace.

Diffbot analyzoval odkazů celkem 750 tisíc. Nejčastěji vedou na obrázky, v 36 procentech případů, v 16 procentech případů je cílem článek a každý desátý odkaz vede na video. Nepříliš překvapivě je většina odkazovaných videí z YouTube, kolem 60 procent. Následuje Twitcam s 9 procenty. Pokud jde o fotografie, ty 40 procent uživatelů vkládá přímo na Twitter, druhý Instagram přichází ke slovu v 15 procentech případů.

Zajímavé je rozdělení odkazů i podle jazyka, v němž je odkazovaná stránka. Zde s velkým přehledem vede angličtina, kterou mluví 68 procent odkazovaných webů. Následují japonština s 9 procenty, španělština se 4 procenty a portugalština se 3 procenty. V ostatních jazycích je 2 a méně procent odkazovaných webů. Vůbec nejodkazovanějším webem co se týká článků ale není web anglický – vede detik.com, psaný v indonéštině.

Co sdílíme na Twitteru? Infografika z dílny Diffbot

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook se do roku 2017 scvrkne, tvrdí studie

Studie dvou PhD studentů z univerzity v Princetonu tvrdí, že Facebook mezi roky 2015 a 2017 ztratí 80 procent své uživatelské základny. Vychází z epidemiologického modelování chování sociálních sítí, které se v minulosti podobalo nástupu a ústupu velkých epidemií nemocí.