Infografika: Co lidé nejčastěji sdílejí na Twitteru

Jaké typy odkazů a ze kterých zdrojů uživatelé rádi sdílejí na Twitteru, tím se zabývá infografika od společnosti Diffbot. Ta využila svůj nástroj pro analýzu odkazů k zjištění, jaký typ obsahu lidé nejčastěji sdílí formou tweetů. Takže je to jako s každou infografikou – trocha reklamy výměnou za zajímavé informace.

Diffbot analyzoval odkazů celkem 750 tisíc. Nejčastěji vedou na obrázky, v 36 procentech případů, v 16 procentech případů je cílem článek a každý desátý odkaz vede na video. Nepříliš překvapivě je většina odkazovaných videí z YouTube, kolem 60 procent. Následuje Twitcam s 9 procenty. Pokud jde o fotografie, ty 40 procent uživatelů vkládá přímo na Twitter, druhý Instagram přichází ke slovu v 15 procentech případů.

Zajímavé je rozdělení odkazů i podle jazyka, v němž je odkazovaná stránka. Zde s velkým přehledem vede angličtina, kterou mluví 68 procent odkazovaných webů. Následují japonština s 9 procenty, španělština se 4 procenty a portugalština se 3 procenty. V ostatních jazycích je 2 a méně procent odkazovaných webů. Vůbec nejodkazovanějším webem co se týká článků ale není web anglický – vede detik.com, psaný v indonéštině.

Co sdílíme na Twitteru? Infografika z dílny Diffbot

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Na příspěvky facebookových stránek upozorní notifikace

Pokud vás štvalo, že jste kvůli stále přísnějším algoritmům neviděli všechny příspěvky své oblíbené stránky na Facebooku, nebo vás jako jejího správce trápí klesající dosah, nyní je tu šance na alespoň částečné řešení. Facebook zkouší novou funkci, díky níž mohou mít uživatelé přehled o kompletní aktivitě vybraných stránek.