Infografika: Co byste měli vědět o reklamních formátech na Facebooku

Nejnovější infografika od Nanigans, jedněch z nejznámějších preferovaných marketingových partnerů Facebooku, přehledně shrnuje všechny reklamní formáty, které největší sociální síť v současnosti nabízí.

Reklama na Facebooku se mění a vyvíjí tak rychle, že i profesionál z oboru může někdy mít tak trochu problém sledovat, co vlastně v současnosti nabízí. Není proto od věci čas od času si reklamní formáty shrnout. Přesně to dělá infografika od Nanigans.

Shrnuje existující umístění reklamy na Facebooku a jejich základní charakteristiky. Ke každému umístění či typu reklamy se čtenář dozví jak rozměry zobrazovaného obrázku, tak množství doprovodného textu, který lze připojit.

Naopak Nanigans pro maximální jednoduchost nerozlišují mezi různými reklamními formáty pokud jde o cílení a další rozdíly, a zabývají se skutečně jen umístěním. Nenajdete zde proto rozlišení mezi samooblužnou reklamou, reklamou z Facebook Exchange, nebo třeba reklamou využívající nástroje jako Custom Audiences či Partner Categories. Všechny tyto typy reklamy totiž využívají jedno či více z umístění, které infografika rekapituluje.

Kliknutím zobrazíte infografiku v čitelnějším rozlišení:

FacebookAdGuide_Infographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pozvánka na The Best of iBTL, jedinou akci svého druhu u nás

Konferenci The Best of iBTL pořádá stejnojmenná sekce agentur při AKA již od roku 2007, letos s agenturou Dark Side. Agentury sdružené v sekci iBTL se specializují na integrovanou marketingovou komunikaci a cílem konference je představit odborné veřejnosti nejzajímavější a nejúspěšnější projekty a kampaně z této oblasti.