Infografika: Alkohol a sociální média nejdou dohromady

Psát po několika drincích na Facebook či Twitter má svá úskalí a nebezpečí. Ačkoliv ne vždycky z toho jsou problémy, vždy je lepší se tomu vyhnout, jak humornou cestou dokládá infografika od Addvocate.

Mezi uživateli Facebooku, Twitteru i obyčejných diskuzních fór je asi málo takových, kteří nikdy nenapsali žádný “opilý” příspěvek. Alespoň mezi těmi, kteří nejsou abstinenty. Ačkoliv většinou končí psaní na Facebook po pár drincích relativně neškodně, nebo třeba přímo humorně, ne úplně pokaždé má opilý člověk to štěstí.

Ty případy, kdy štěstí schází, mohou přitom vyvolat i dost nehezké problémy. Například tehdy, pokud poživatel alkoholu spravuje i několik firemních účtů na Twitteru či Facebooku. Rozhodně se proto vyplatí vytvořit si v duchu malou červenou závoru, a sociální média používat jen tehdy, máte-li zrovna nad svým jednáním plnou kontrolu.

Ne vždy to končí tak zle, jako v infografice od Addvocate, v níž je hlavní hrdinka nejen čerstvě po rozchodu, ale ke konci už také čerstvě bez práce. Jako odstrašující příklad, a také humorné připomenutí některých vlastních “připitých” přešlapů se sociálními médii, ale infografika rozhodně poslouží dobře.

AddvocateDrunkInfographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak na marketing přes Pinterest

Pinterest je u nás sice možná méně používaná, rozhodně ale i zde potenciálně velmi zajímavá sociální síť. Statistiky nákupů uživatelů z Pinterestu v porovnání s ostatními sítěmi jasně hovoří o tom, že pinující uživatelé nakupují mnohem raději a investují do toho i více prostředků. Kterým směrem se s Pinterestem vydat, abyste měli možnost je také oslovit?