Infografika: 18 tipů pro příspěvky stránek na Facebooku

Opakování je matka moudrosti, říká staré české přísloví. Drží se toho i povedená infografika od PostRocket, která přehlednou formou opakuje 18 praktických pravidel, jak a jaké příspěvky publikovat, abyste uživatele se svou stránkou na Facebooku zaujali.

Společnost PostRocket, tvůrce nástroje pro optimalizaci nejen času publikaci příspěvků na Facebooku, zúročila své zkušenosti při tvorbě praktické infografiky 18 Sweet Tips for Facebook Page Posts. Ta je zaměřena na psaní příspěvků pro fanouškovské stránky, na jejich obsah, tón, typ, pravidelnost a další charakteristiky, a může posloužit jako praktický pomocník pro připomenutí, na co při vymýšlení příspěvků a jejich publikaci nezapomínat.

Připomenete si tak zlaté pravidlo, že váš příspěvek by měl naplňovat alespoň jedno ze tří adjektiv “zajímavý, informující a zábavný”, že je důležité nejen co publikujete, ale i kdy, že fotografie a obrazové příspěvky si obvykle vedou lépe, stejně jako příspěvky kratší. Nezapomenete ani na to, že na Facebooku lidé očekávají od stránek lidskou osobnost, ne formální bezbarvou komunikaci, a že byste své fanoušky měli odměňovat exkluzivními slevami či informacemi, aby se cítili výjimeční. Připadat si výjimeční totiž máme rádi všichni.

Další pravidla již přenecháme odborníkům z PostRocket:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Další hacknutý účet na Twitteru, tentokrát BBC Weather

K Jeepu, Burger Kingu a stále delší řadě velkých médií přibyl další vysoce viditelný profil na Twitteru, nad kterým jeho majitelé ztratili kontrolu. Tentokrát šlo o účet BBC Weather, profil britské BBC věnovaný počasí. Za útokem stála organizace Syrian Electronic Army. Zejména pro významné zpravodajské účty (ale nejen pro ně) by tak jasný plán pro případ podobné krize měl dnes být naprostou samozřejmostí.
Přečtěte si více

Jak by vypadaly změny na Facebooku ve skutečném životě

Parta stojící za YouTube kanálem Extremely Decent vytvořila povedenou parodii spadající do populární kategorie "kdyby Facebook byl skutečný svět...". I když se u nás obvykle na Facebook díváme spíše z marketingového pohledu a pro značnou část změn máme pochopení, otravnost neustálých úprav z pohledu běžného uživatele se v tomto případě povedlo zachytit takřka dokonale.
Přečtěte si více

Klout zohlední i data z vyhledávačů, začal s Bingem

Klout si za dobu své tříleté existence dokázal vydobýt stabilní místo na trhu a navázat spolupráci s největšími hráči na sociálním poli. Přesto, že jeho přesnost je po celou dobu také předmětem mnoha pochybností. Nyní se rozhodl k další expanzi, tentokrát do sféry vyhledávačů. Prvním, kdo pomůže Kloutu lépe analyzovat vliv uživatelů, bude Bing.