Infografika: 10 tipů, jak vymyslet příspěvek na Facebook

Pokud máte strategii pro komunikaci s fanoušky na Facebooku dobře promyšlenou, měla by situace, kdy vám dojdou nápady na příspěvky, být spíše výjimečnou. Nikdo z nás ale není dokonalý a při nejlepší vůli se to stejně čas od času stane. Pro tyto případy vám přijde vhod dnešní infografika, která k vymýšlení poutavých statusů dává 10 praktických tipů.

Blog společnosti ShortStack je skutečným zlatým dolem zajímavých infografik se sociálně marketingovou tématikou. Pro dnešní den padlo naše oko na tu zabývající se problémem, který asi všichni tak trochu známe. Je čas publikovat příspěvek na Facebooku, marně ale sbíráte inspiraci. Nenapadá vás buď o čem psát, nebo jak příspěvek poutavě formulovat.

Infografika sice rozhodně příspěvek nenapíše za vás, poskytne vám ale 10 skvělých tipů, jak si s ním poradit lépe. Kdo ví, třeba vás právě díky ní i ve slabší chvilce napadne status, který bude na dlouhou dobu patřit mezi vaše nejúspěšnější.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nová podoba Facebooku je tu. Díky změně filtrování uvidíme všechny příspěvky

Ve čtvrtek večer proběhla v americkém Menlo Parku, sídle Facebooku, tisková konference u příležitosti představení nové podoby zobrazování příspěvků na hlavní stránce. Takzvaný news feed s příspěvky se nyní chlubí zvýrazněnou grafikou a rozdělením na různé kanály příspěvků podle témat či zdrojů obsahu. Vůbec nejlepší zprávou ale je, že u některých z nich zmizelo algoritmické filtrování příspěvků, které tolik uživatelů a firem považuje za otravné.
Přečtěte si více

Facebook ve spokojenosti uživatelů propadl, uspěl Google

Podle letošního vydání American Customer Satisfaction Index jsou návštěvníci Facebooku se svou sociální sítí značně nespokojeni. Facebook se z celkem 230 zkoumaných společností umístil až v poslední pětici, nejhůře mezi sociálními sítěmi, kterým trochu překvapivě kraluje nováček v podobě Google+.
Přečtěte si více

Čínský Twitter Sina Weibo lámal s novým rokem sociální rekordy

Čínská obdoba Twitteru jménem Sina Weibo má oproti tomu americkému jednu zásadní výhodu. Jeho uživatelé totiž slaví konec starého a začátek nového roku hned u dvou kalendářů, což znamená dvojnásobný počet příležitostí k rekordům. A nový rekord, který snadno snese srovnání i s globální konkurencí, samozřejmě padl i tentokrát.