Infografika: 10 lekcí pro zákaznický servis na Facebooku

Sedmapadesát procent zákazníků počítá s tím, že zákaznický servis by měl fungovat stejně jako v týdnu i o víkendech.

Fanoušci a zároveň zákazníci využívají sociální sítě jako další komunikační kanál se svou oblíbenou značkou. Jak je nezklamat a na co si dát pozor upozorňuje agentura Sentiment. A je třeba si na to dát pozor. Třiapadesát procent zákazníků totiž počítá s tím, že odpověď na Twitteru přijde nejpozději do hodiny a skoro dvě třetiny fanoušků se cítí více než zklamaně, když se musí kontaktovat firmu kvůli jednomu tématu vícekrát.

Infographic-sentiment-CB-EDIT

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Od všeho trochu

I když v týdnu začala škola, naše zdroje se k tomu memově zrovna dvakrát nevyjadřovaly. Zato máme kočičky s kočičkama (jestli mi rozumíte..), fotogenické klokany, něco o lásce a sexu (jako vždycky), něco o Miley (asi taky už jako vždycky) a nechybí ani čeští zástupci, které jsme doposud opomíjeli: Přiznání Hitlera, Opráski a Jarek Plesl.