Infografika: 10 lekcí pro zákaznický servis na Facebooku

Sedmapadesát procent zákazníků počítá s tím, že zákaznický servis by měl fungovat stejně jako v týdnu i o víkendech.

Fanoušci a zároveň zákazníci využívají sociální sítě jako další komunikační kanál se svou oblíbenou značkou. Jak je nezklamat a na co si dát pozor upozorňuje agentura Sentiment. A je třeba si na to dát pozor. Třiapadesát procent zákazníků totiž počítá s tím, že odpověď na Twitteru přijde nejpozději do hodiny a skoro dvě třetiny fanoušků se cítí více než zklamaně, když se musí kontaktovat firmu kvůli jednomu tématu vícekrát.

Infographic-sentiment-CB-EDIT

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak si vede tisíc největších kanálů na YouTube

Věděli jste, že tisícovka nejsledovanějších kanálů na YouTube má měsíčně celkem 11 miliard zhlédnutí videa, nahraje 30 tisíc videí a celkem se pyšní 462 miliony lidí, kteří kanály sledují? Už dávno neplatí, že uživatelé hledají zajímavá videa náhodně, a nemalé investice Googlu do podpory tvorby původního obsahu zjevně nesou ovoce.