Indie bojuje reklamou proti nebezpečím tlačítka Like

Indie několika neobvyklými reklamami upozorňuje uživatele na důsledky, které nepromyšlené použití tlačítka Like a v přeneseném smyslu používání Facebooku obecně může mít pro “sociální harmonii”. Než dáte tomuhle článku Like, raději si to dobře rozmyslete…

Reklamy vznikly na základě nepokojů v indickém regionu Assam, o nichž uživatelé na Facebooku pilně diskutují. A neuvážené výroky, sdílení či lajkování prý mohou snadno narušit sociální harmonii. Na základě popudu úřadů vytvořila agentura TBWA několik reklam, které varují před nepromyšleným použitím tlačítka Like. Takové nedostatečně zvážené lajknutí totiž může “ranit něčí city”, “vyvolat nepokoje” či vás “přivést do nebezpečí”.

Podle BuzzFeedu komentovala osoba z agentury situaci takto: “Nevhodné facebookové příspěvky týkající se nedávných politických nepokojů a společenských bouří v Assamu (stát v severovýchodní Indii) byly označeny jako zdroj narušení sociálního smíru. Tato kampaň je pokus o šíření povědomí mezi uživateli.”

Ve jménu Indie, bezpečí, reklam a lásky vás proto vyzýváme k uváženému používání tlačítka Like. Jinak budete riskovat, že raníte něčí city, uvedete se v nebezpečí a navíc ještě vyvoláte sociální bouře. A to zcela jistě nechcete.

Via BF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Ach, ty ženy…

Asi nebude žádné zásadní překvapení, když odhalíme, že tvůrci memů (a jejich hlavními konzumenty) jsou hlavně muži. I proto jsou jejich protějšky tak častým tématem. Kromě dívek a žen nás ještě baví superhrdinové ve všech podobách a hry. A nesmysly. Spoustu nesmyslů. Ano, je to takhle jednoduché.