Hypejar: Všechny cool věci, na které byste se měli těšit

Existuje nepřeberné množství stránek, kde můžete číst komentáře či recenze k výrobkům a porovnávat jejich parametry nebo cenu. Kde ovšem získávat podobné informace o produktech, které na trh teprve přijdou? A jak zjistit, na co právě netrpělivě čeká celý svět? Zkusit to můžete třeba na Hypejaru.

Trh je dnes přeplněn nejrůznějšími produkty, kvůli čemuž se výběr toho pravého občas stává frustrující záležitostí. Aby vývojáři a obchodníci uživatelům volbu trochu usnadnili, vytvořili webové katalogy, milovníci inovací a novinek to mají ovšem stále stejně těžké. Ještě donedávna totiž neexistoval přehled právě vyvíjených produktů, které si bude v budoucnu možné koupit, a člověku tedy mnoho zajímavých věcí mohlo uniknout. A stejně tak nebylo možné zjistit, s jakým nadšením zákazníci tyto produkty očekávají, a které z nich doprovází největší hype.

Této mezery na trhu si povšimla jistá firma z Montrealu a letos v září tak vznikla betaverze webu Hypejar. Jeden ze zakladatelů stránky Grant Yim vysvětlil svůj projekt takto: “Máme za cíl vytvořit web pro všechny budoucí filmy, hudbu, videohry, gadgety, auta a další produkty. Uživatelé díky nám budou mít přehled o vývoji a datu vydání jednotlivého zboží. Z technického hlediska se naše stránka bude podobat Wikipedii zaměřené na budoucí výrobky, zároveň bude i sociální sítí, kde budou uživatelé moci sledovat reakce ostatních na danou věc a míru jejich očekávání.”

Při otevření webu se zobrazí několik hlavních kategorií jako Brzy vyjde či Nejvíce očekávané. U každého produktu je možnost ho i bez registrace vyhypovat nebo ho naopak označit jako nehodný nadšeného očekávání, popřípadě si jej rovnou přidat do košíku (k tomu již registraci potřebujete), abyste byli informováni o stavu vývoje a datu vydání. V současné době se na prvních příčkách nejvíce očekávaných produktů vyskytují Google Glass, filmy The Hobbit a Iron Man 3 nebo seriál Game of Thrones.

Via TNW

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nejzajímavější sociální a mobilní kampaně

Google Street View, Instagram, Flickr, Foursquare, bannerová reklama a samozřejmě Facebook a Twitter. Náš tradiční výběr zajímavých internetových kampaní tentokrát zahrnuje využití všech myslitelných služeb a některé kousky se opravdu povedly. A dokonce díky jedné z nich vznikl úplně nový reklamní formát.
Přečtěte si více

Změna. Placené příspěvky si na Facebooku najdou i nefanoušky

Pokles akcií Facebooku po vstupu na burzu bude podle všeho mít vliv i na koncové uživatele. Ve snaze zvrátit nedůvěru investorů Facebook přichází se stále novými reklamními formáty, s nimiž se postupně odchyluje od své původní neagresivní strategie. Nejnovějším krokem je testování možnosti zaplatit si za šíření příspěvků i mezi nefanoušky.