Honza hledá výzvu. Jak najít práci s Facebookem a Prezi

Sociální sítě nabízejí spoustu nových možností, jak získat vysněnou práci, většina zajímavých příběhů ale bohužel pochází ze zahraničí. I v Česku už ale existují první průkopníci a jeden z takových příběhů můžeme sledovat právě v těchto dnech. Co myslíte, najde Honza díky Facebooku novou výzvu?

Pokud jde o originální životopisy, už jsme viděli leccos – Kickstarter, Google Analytics, SlideShare i Pinterest. Jenom v Česku se většinou stále dokola omílá case study Jendy Perly, který už si na zvonění v uších nejspíš musel zvyknout. Naděje ale umírá poslední a aktuálně můžete další takový pokus sledovat díky Janu Bambasovi, který doposud řídil oborovou Asociaci.BIZ.

Hledání svého dalšího uplatnění přesunul z pracovních portálů na sociální sítě s facebookovou stránkou Honza hledá novou výzvu. Je to něco podobného jako únorová stránka Hledám místo v projekci, která podle všeho skončila úspěchem. Kromě Facebooku se ale Honza opírá také o prezentaci na Prezi, která údajně za první tři dny získala díky virálnímu šíření bezmála tisíc zhlédnutí.

“Cílem nemá být získání mnoha fanoušků, ale rozšíření kreativně zpracovaného životopisu mezi potenciální zaměstnavatele. Tradičnější cesta hledání nové práce přes personální portály a agentury je jistě funkční a často účinná metoda. Proč to ale nezkusit jinak, s životopisem, který není jen univerzální šablonou, a komunikací, která více vypovídá o osobnosti uchazeče,” řekl k tomu.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Mobile už není příležitost, ale nutnost. Podívejte, kde najdete mladé Čechy

Češi jsou více mobilní, fragmentovaní na velkém množství platforem, především mladší se přesouvají na instant messaging, mají své YouTube celebrity, kterým naslouchají, a začínají mít zájem i o další trendy, jako jsou wearables. Alespoň tak popsal na konferenci Web Top 100 měnící se digitální život v ČR Tomáš Pflanzer, který vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum. Rozdíly mezi Českem a zahraničím se díky sociálním sítím podle něj stírají a zejména mladá generace je si po celém světě podobná. Jen třeba využívá jiné kanály.