Grumpy Cat jde do byznysu – začne se ksichtit z vlastního kafe

Hvězda světa internetových memů – Grumpy Cat, proniká do světa byznysu. Grumppuccino je prémiová ledová káva s mlékem. Tím ale populární zpruzená kočka nekončí. Má i svého agenta a prý i šesticiferné příjmy.

Grumpy Cat Grumppuccino bude k v prodeji hned ve třech příchutích. Strašně dobré Grumppuccino (tedy aspoň podle sloganu) nahradilo původně uvažované grumpresso, které přeci jenom nevypadalo na láhvi úplně dostatečně vznešeně. Nový byznys zpruzené kočky zařídila kalifornská firma Grenade Beverage.

Do prodeje ještě kočičí kafe nevyrazilo, ale na Twitteru už je k dispozici předprodej. Facebooková kampaň začne na milion fanoušků útočit již velmi brzy. “Cena zatím není jasná, ale bude srovnatelná s konkurencí na trhu” komentoval první dotazy Ben Lashes, který delá Grumpy Cat agenta. Lashes je ale zároveň agentem i dalších slavných koček –  Keyboard Cat and Nyan Cat.

 

Ledová káva ale není první projekt, který zpruzená kočka zaštítila. V Los Angeles letos křtila svou packou vlastní knihu Grumpy Cat: A Grumpy Book. Všechny ale podepisovat nechtěla. “Grumpy Cat je moc líná na to, aby podepisovala knížky ručně. Udělali jsme si proto věrné razítko a můžeme knížky opatřovat packogramem,” dodává Bryan Bundesen.

Právě Bundesen, zaměstnanec americké kabelovky, celý fenomén stvořil, když vyfotil kočku své sestry. Kočku, která se jmenuje Tatarská omáčka. Fotka na serveru Redit. Tím začala její hvězdná kariéra. Její podobizna je už od letošního ledna chráněná obchodním zákoníkem USA. Trička, hrnečky a ostatní merchandising vydělal podle Bundesena zatím přibližně šestimístnou částku. Po knize, a účinkování v pár epizodách v internetových videích pro Friskies, se ale objevila i nabídka na film. Herectví má prostě v krvi, posuďte sami.

Její budoucnost je tedy jasná – být zpruzená a slavná. Mashable už samozřejmě přispěchal s desítkou GrumpyCat věcí. Kromě čepic, obrazů nebo dupaček i s lehkou spekulací, jak by internetová hrdinka vypadala v hlavní roli Malé mořské víly.

via Adweek

Total
0
Shares
Další články