GroupM a H1 hledají člověka, který se fakt nebojí

Lehce ujetý tým, největší klienti na trhu a kancl na Smíchově. GroupM a H1 shání posilu. A to ne ledajakou. Zkušení experti na sociální média jsou očekávání s otevřenou náručí.

„Poustnul sem to na wol a pro vyšší engejdžment a ríč sem to udělal jako promoutyd na nefans a k tomu jsem tam otegoval influencra a navíc to twítnul s kůlózním heštegem.“ Spolčené agentury GroupM a H1 hledají lidi, kteří se do tohohle newspeaku narodili. Pokud ještě navíc znáte autora věty: “Natočíme vtipnej virál, hodíme ho na YouTube a bude to suprácký!“, máte vyhráno.

Ale vážně. Pokud chcete pracovat na tvorbě a exekuci strategií komunikace značek na sociálních sítích, je tohle místo pro vás. Do košíku totiž přidejte ještě tvorbu obsahu pro digitální média a možnost se pořád šťourat v nových médiích a jste doma.

Vedení firmy od případných zájemců očekává alespoň nějaké zkušenosti. Přeci jenom jde o pozici Senior Social Media Specialist. Je tedy nutné znát prostředí sociálních sítí jako své boty, mít za sebou pár spravovaných stránek pro velké firmy, vědět něco o marketingu a hlavně být komunikativní. Nikdo tak nehledá žádné zachmuřené podivíny.

Ideální kandidát by tak měl být i po novoročním probuzení v cizím spacáku na horské chatě schopen odrecitovat soutěžní pravidla na Facebooku a vyšvihnout 10 nápadů na téma jak a co by patřičná komerční značka měla komunikovat. Hned potom by měl být schopen odpovědět běžnému dotazovateli, notorickému soutěžícímu i chronickému prudiči. Potom, co si vyčistí zuby ještě navrhnout post a hodit ho na všechny relevantní sociální sítě.

Pokud vás to nadchlo, pošlete váš strukturovaný životopis společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com.

Total
0
Shares
Další články