GroupM a H1 hledají člověka, který se fakt nebojí

Lehce ujetý tým, největší klienti na trhu a kancl na Smíchově. GroupM a H1 shání posilu. A to ne ledajakou. Zkušení experti na sociální média jsou očekávání s otevřenou náručí.

„Poustnul sem to na wol a pro vyšší engejdžment a ríč sem to udělal jako promoutyd na nefans a k tomu jsem tam otegoval influencra a navíc to twítnul s kůlózním heštegem.“ Spolčené agentury GroupM a H1 hledají lidi, kteří se do tohohle newspeaku narodili. Pokud ještě navíc znáte autora věty: “Natočíme vtipnej virál, hodíme ho na YouTube a bude to suprácký!“, máte vyhráno.

Ale vážně. Pokud chcete pracovat na tvorbě a exekuci strategií komunikace značek na sociálních sítích, je tohle místo pro vás. Do košíku totiž přidejte ještě tvorbu obsahu pro digitální média a možnost se pořád šťourat v nových médiích a jste doma.

Vedení firmy od případných zájemců očekává alespoň nějaké zkušenosti. Přeci jenom jde o pozici Senior Social Media Specialist. Je tedy nutné znát prostředí sociálních sítí jako své boty, mít za sebou pár spravovaných stránek pro velké firmy, vědět něco o marketingu a hlavně být komunikativní. Nikdo tak nehledá žádné zachmuřené podivíny.

Ideální kandidát by tak měl být i po novoročním probuzení v cizím spacáku na horské chatě schopen odrecitovat soutěžní pravidla na Facebooku a vyšvihnout 10 nápadů na téma jak a co by patřičná komerční značka měla komunikovat. Hned potom by měl být schopen odpovědět běžnému dotazovateli, notorickému soutěžícímu i chronickému prudiči. Potom, co si vyčistí zuby ještě navrhnout post a hodit ho na všechny relevantní sociální sítě.

Pokud vás to nadchlo, pošlete váš strukturovaný životopis společně s popisem vašich předpokladů pro tuto práci na adresu jan.suda@groupm.com.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebookové diskuze se rozdělí do vláken a přibudou zvuky

Tvůrci Facebooku pravidelně zásobují uživatele novými vymoženostmi a nápady. Otázkou je, jestli vždycky dobrými. To platí především v případě první novinky - ozvučení notifikací. Druhá inovace se naopak jeví sympaticky, je jí možnost reagovat v diskuzi na konkrétního člověka díky novému tlačítku Reply.
Přečtěte si více

Pinterest testuje redesign podle požadavků uživatelů

Nová podoba služby, kterou Pinterest oznámil včera a kterou chce na malém vzorku svých uživatelů testovat v následujících týdnech, by podle společnosti měla být nejen přehlednější, ale také rychlejší. Změny Pinterest provedl na základě zpětné vazby uživatelů k jeho současné podobě.
Přečtěte si více

Jak se liší chování fanoušků získaných přes mobil a počítač

Jaké jsou rozdíly ve vnímání a následném využití mobilní a klasické inzerce na miliardové sociální síti z pohledu uživatele? Na to se podívala studie od společnosti AdParlor, která zjistila, že zdaleka nejsou jen v ceně a proklikovosti. Liší se i konverze a především chování uživatelů a nových fanoušků přicházejících z různých reklam.