Google+ umožňuje přímo z příspěvků přehrávat audio ze SoundCloud

První audioslužbou, z níž bude možné přehrávat soubory přímo na Google+, se stal SoundCloud, který už teď to samé umožňuje na Facebooku. U příležitosti spuštění nasdíleli své nahrávky známí umělci.

SoundCloud je službou pro všechny, kdo chtějí s ostatními uživateli internetu sdílet audio. Používají ji umělci, kteří přes ni zveřejňují svoji hudbu. Používají ji politici, například Barack Obama, kteří přes ni zveřejňují své proslovy. A používají ji samozřejmě i amatéři, kteří přes ni sdílí, co je právě napadne.

Včera oznámil, že se stal první audioslužbou svého druhu, ze které bude možné soubory přehrávat přímo na Google+. Přehrávání bude probíhat přímo v příspěvcích, stejně, jako lze prohlížet například videa z YouTube. Pro sociální síť Googlu je to další krok k tomu, aby nabízela svým uživatelům služby srovnatelné s miliardovým Facebookem. Google+ podle posledních zveřejněných údajů navštěvuje měsíčně asi 190 milionů unikátních uživatelů z celkem půl miliardy registrovaných.

V rámci spuštění vložili své skladby ze SoundCloudu na Google+ někteří známí umělci, například Snoop Dogg, Pearl Jam či Armin Van Buuren.

Nejde nicméně o první integraci obou služeb, už měsíc je možné se na SoundCloud registrovat pomocí účtu z Google+. Aktuálně má kolem 40 milionů registrovaných uživatelů a skladby se dotanou každý měsíc k 200 milionům unikátních posluchačů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Hry na Facebooku pomalu rostou, posunují se ke složitosti

Ačkoliv si Mark Zuckerberg během oznámení čtvrtletních výsledků Facebooku na hry postěžoval, že s jejich výkonem není spokojen, nedá se říci, že by na sociální síti byly vysloveně neúspěšné. Meziročně na Facebooku přibylo 25 milionů aktivních hráčů a celá platforma se posunula pozitivním směrem.
Přečtěte si více

Studie: Reklamu v sociálních médiích čeká zlatá éra

Sociální média mají svou budoucnost teprve před sebou, alespoň pokud jde o příjmy z reklamy. Podle studie od BI Intelligence se jen v USA útrata za reklamu přes ně do roku 2017 zvýší na 11 miliard dolarů. Sociální média navíc mají proti některým svým konkurentům tu výhodu, že již úspěšně započala s orientací na mobilní prostředí, kam se stěhují i uživatelé.