Google spustil oficiální účet na Instagramu

Co je dost možná tím největším uznáním, kterého se sociální síti může dostat? Když si na ní začnou zakládat účty její konkurenti. Google takto včera uznal Instagram, když na něm spustil svůj první oficiální účet.

Jaká je ta nejzvláštnější záminka pro založení sociálního účtu na konkurenční službě? Rozhodně mezi nimi figuruje 40. výročí vzniku Rubikovy kostky, známého hlavolamu, se kterým si někteří z jeho řešitelů lámali hlavy i dlouhé roky, než si s ním poradili.

Právě video Rubikovy kostky, s níž dnes Google její výročí slavil na své domovské stránce pomocí nového interaktivního doodlu, se stalo prvním (a zatím jediným) příspěvkem společnosti na Instagramu. Během pouhých několika hodin Google nabral přes 13 tisíc followerů a jejich počet stále narůstá, což ovšem u tak známé společnosti není žádné velké překvapení.

Situace je o to úsměvnější, že zatímco na účtu Googlu na Google+ není po zmínce o novém Instagramu ani zmínka (alespoň ve chvíli psaní tohoto článku), společnost vstup na Instagram oznámila na Twitteru. Tedy na další konkurenční sociální síti, kterou už nějaký ten pátek obývá.

To vše ve svém souhrnu působí jako další indicie, že Google skutečně upustil od toho, aby se s Google+ snažil konkurovat ostatním sociálním sítím. O tom, že Google+ jako pokus o sociální síť končí, se nedávno spekulovalo poté, co ze společnosti odešel Vic Gundotra, bývalý šéf projektu Google+. Kromě Gundotrova odchodu byly indicií v tomto směru také zásadní organizační změny v týmech, které se o Google+ v minulosti staraly.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook postupně spouští placené příspěvky pro běžné uživatele

Že si mohou marketéři na Facebooku za peníze zviditelnit příspěvky svých stránek, to už není žádnou novinkou. Že tak ale mohou učinit i běžní uživatelé a zviditelnit příspěvky pro své přátele a subscribery, to je rozhodně velká změna. Facebook funkci v posledních měsících testoval a podle všeho se ji rozhodl uvést do praxe, prozatím alespoň v USA.
Přečtěte si více

Kompletní program Social Marketers Summitu je venku!

Z Belgie, z Afriky, ze Švédska i z pražské Letné se letos sjedou speakeři na pražský Social Marketers Summit. Akci, která se nejenom snaží rozšiřovat obzory českým firmám a agenturám, ale která si také mezi zahraničními řečníky získala oblibu pro svůj nezaměnitelný “vibe”.