Google integruje hashtagy do vyhledávání, ale jen z Google+

Vyhledávání od Googlu od včerejška podporuje hashtagy. Google ovšem zobrazí jen příspěvky ze své vlastní sociální sítě Google+.

Hashtagy jsou na sociálních sítích stále populárnější. Jako zatím poslední je v červnu spustil největší Facebook, své si k nim ale pravidelně říkají i další velcí hráči.

Tím posledním, kdo do debaty přispěl, byl vyhledávač od Googlu. Ten od středečního večera podporuje hashtagy ve vyhledávání, prozatím ale jen na amerických doménách google.com a google.ca. Bangladéšský programátor Zaheed Sabur informace o novince zveřejnil na svém Google+ profilu.

Při vyhledávání hashtagu se na pravé straně vedle výsledků zobrazí příspěvky z Google+, které danému hashtagu odpovídají. Kliknutí na některý z těchto příspěvků uživatele zavede na sociální síť Googlu, kde bude moci procházet i další příspěvky se stejným hashtagem.

emmys

Ve vyhledávání se budou zobrazovat jen ty příspěvky, k jejichž viditelnosti má uživatel oprávnění. Ať už na základě jejich veřejné viditelnosti, nebo proto, že uživatel patří do publika, pro které autor svůj příspěvek zpřístupnil.

To, že vyhledávání hashtagů v Googlu je omezeno na sociální síť Google+, bude uživatelsky největší slabinou této novinky. Těch uživatelů, kteří sociální síť Googlu preferují před Facebookem i Twitterem, totiž není mnoho.

A když už jsme u těch hashtagů, přidáváme jako bonus povedenou infografiku od společnosti Gremln, zaměřené na nástroje pro správu sociálních médií. Jak se vyhnout při používání hashtagů těm vůbec největším chybám?

how-to-use-hashtags-infographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook zveřejnil výsledky, akcie poskočily nahoru

Po Googlu a Yahoo se řada se zveřejněním hospodářských výsledků dostala i na Facebook. Sociální síť mírně překonala očekávání, a i když některé výsledky nejsou zdaleka takové, jak by si investoři asi představovali, akcie zareagovaly prudkým nárůstem. Dobré zprávy začínají přicházet především z klíčové oblasti mobilních příjmů.