Google DoubleClick bude prodávat reklamu z Facebooku

Reklama ze systému Facebook Exchange, kterou největší sociální síť prodává přes externí partnery, zamíří i ke klientům Googlu. Ten FBX začne během příštích měsíců nabízet v rámci svého systému DoubleClick Bid Manager.

Facebook a Google jsou možná konkurenti, to ale neznamená, že se je situace čas od času nemůže přimět spojit síly. Právě to se stalo v pátek, když Google oznámil, že bude v rámci svého systému DoubleClick prodávat i reklamu z Facebook Exchange.

Systém Facebook Exchange funguje již něco přes rok, DoubleClick ovšem mezi partnery Facebooku nikdy nepatřil. S tím se obtížně smiřovali někteří zákazníci Googlu, kteří o retargeting reklamu na Facebooku stáli, zároveň ale z různých důvodů používali pro nákup reklamního prostoru systémy a služby Googlu.

Právě pro ty je to dobrá zpráva, takto jim totiž do budoucna neunikne ani Facebook, jedno z vůbec nejatraktivnějších umístění retargeting reklamy na celém webu. Stejně tak jde o výbornou zprávu pro Facebook, kterému se tím rozšiřuje trh a jako potenciální zákazníci mu přibývají i klienti jednoho z jeho největších soupeřů.

Možnost nákupů reklamy ze systému Facebook Exchange spustí DoubleClick během následujících měsíců.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Statistici Facebooku prozkoumali, jak se chováme ve vztazích

Muži podle sociální sítě chodí s mladšími ženami. A to průměrně o 2,5 roku. U párů stejného pohlaví jsou věkové rozdíly větší. Čím je vztah delší, tím je pravděpodobnější, že dlouhodobě vydrží. Když spolu dva začnou chodit, píší si na Facebooku sice méně, ale o to pozitivněji. Tým datových vědců Facebooku zkoumal ve Valentýnském týdnu vztahy uživatelů sociální sítě.