Google+ Dashboard pohlídá přítomnost v Google+, vyhledávání i mapách

Nový Google+ Dashboard umožní majitelům firem a firemním marketérům spravovat svoje marketingové aktivity na Googlu přehledně z jednoho jediného místa. Od svého spuštění má obsahovat možnosti pro Google+ stránky, Google mapy, vyhledávání i AdWords, časem mají navíc přibýt další.

Nový souhrnný dashboard oznámila přes Google+ Pavni Diwanji z Googlu. Funkcí bude mít vícero:

  • bude přes něj možné upravovat informace jako URL adresy, otevírací hodiny a telefonní čísla, které se zobrazují na Google+, na mapách Google a ve vyhledávání
  • bude sloužit i jako místo pro sledování notifikací, udělování správcovských práv ke stránce, publikování fotografií a videa a bude zde i možnost spustit hangout

Pro lokální obchodníky pak bude nabízet ještě:

  • správu AdWords Express a Offers kampaní
  • analytické údaje o nejčastějších vyhledáváních vedoucích k nim zákazníky, a o tom, odkud nejčastěji chodí žádosti o navigaci k jejich kamennému obchodu
  • informace o výkonnosti Google+ příspěvků

Jedinou podmínkou pro přístup k novému dashboardu je, že máte stránku na Google+. Dostanete se k němu totiž pouze tak, že se přihlásíte na Google+ jako zvolená stránka a následně v navigačním menu zvolíte položku “dashboard”.

Google slibuje, že do nástroje přibude i ovládání dalších funkcí, které podnikatelé napříč jeho službami používají pro své marketingové aktivity. Současná dávka služeb, které lze přes dashboard ovládat, je podle Pavni Diwanji pouhý začátek.

Via G+

Total
0
Shares
Další články