Foursquare začal po check-inu zobrazovat reklamu

Už 35 milionů lidí používá globálně populární mobilní aplikaci Foursquare, s níž se mohou checkovat na místech, která navštíví. Služba v posledních týdnech nenápadně přišla s novým monetizačním nástrojem. Po check-inu nově ukazuje relevantní reklamu.

Dokáže Foursquare vydělat peníze, nebo nedokáže? Nad tím si už roky lámou hlavu nejen lidé přímo ze společnosti, ale i média.

Poslední rok vývoje aplikace svědčí o tom, že to vedení firmy rozhodně chce alespoň zkusit. Během této doby zavedl Foursquare několik nových placených služeb, například zvýhodňování příspěvků. Na přelomu června a července k nim navíc přibyl úplně nový reklamní formát. Reklama se zobrazuje uživatelům poté, co se checknou na relevantním místě.

Prvními partnery se podle AdAge stal rum Captain Morgan a maloobchodní řetězec s hračkami Toys R Us. Captain Morgan zobrazuje své reklamy lidem, kteří se přihlásili v baru, restauraci nebo klubu. Obrázkem dobře známého “kubíčka” je láká na kapitána s kolou.

Toys R Us zvolilo trochu jiný model, populární slevové kupóny. Ty zobrazuje uživatelům, kteří se přihlásí na místech často navštěvovaných celou rodinou, jako jsou parky či bazény. Zde uživatelům po checkinu nabídne časově omezený kupón s 20 procentní slevou na zboží. Business Insider navíc tvrdí, že reklamu zobrazuje i u check-inů v místech poblíž kamenné pobočky Toys R Us.

Novou reklamu inzerenti platí modelem CPA, Cost per Action. Platí pouze tehdy, pokud uživatel na reklamu klikne pro víc informací nebo si ji uloží k pozdějšímu použití. Nová reklama má rozhodně velký potenciál. Při dobře promyšleném cílení totiž může být pro své publikum velmi relevantní.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Case study: Jak Honza hledal práci v digitálu. Digitálně

Skoro každý určitě někdy hledal novou práci. Trendem posledních let je příliš se nespoléhat na úřady práce, ale rozesílat svůj životopis společně s motivačním dopisem na pracovní pozice, které se nám potenciálně líbí. Stále víc lidí ale hledá ještě originálnější způsoby a Honza Bambas, bývalý ředitel Asociace.BIZ, se díky nasazení Facebooku či Prezi nedávno stal jedním z nich. Zajímá vás, jak to celé bylo a jak dopadlo?
Přečtěte si více

První dojmy: PostHeads od Bubble

Digitální agentura Bubble, zaměřená na sociální média, po měsících teasování spustila do private bety svůj nástroj na komplexní správu obsahu na Facebooku nazvaný PostHeads. Společně s prvními 50 zájemci jsme i my dostali příležitost si nástroj osahat a vyzkoušet. A není to vůbec špatné.
Přečtěte si více

Infografika: 10 tipů, jak vymyslet příspěvek na Facebook

Pokud máte strategii pro komunikaci s fanoušky na Facebooku dobře promyšlenou, měla by situace, kdy vám dojdou nápady na příspěvky, být spíše výjimečnou. Nikdo z nás ale není dokonalý a při nejlepší vůli se to stejně čas od času stane. Pro tyto případy vám přijde vhod dnešní infografika, která k vymýšlení poutavých statusů dává 10 praktických tipů.