Foursquare spustil svou první mobilní aplikaci pro obchodníky

Pokud máte svůj obchod, ať už jakýkoliv, a používáte jako jeden z nástrojů ke zviditelnění Foursquare, určitě vás někdy zlobilo, jak může být správa venue komplikovaná kvůli přístupnosti některých funkcí pouze z počítače. Od včerejška se to naštěstí mění, Foursquare totiž konečně vydal mobilní aplikaci pro obchodníky.

Geolokační Foursquare již existuje 4 roky a po velkou část této doby umožňuje obchodníkům, aby se starali o svou lokaci a využívali jí ke zviditelnění svého podnikání. O to větší ostudou je, že specializovaná aplikace pro obchodníky, přes kterou by se profesionální uživatelé Foursquare mohli starat o své venues i přes mobilní telefony, vyšla až teď.

Na druhou stranu, buďme rádi, že už je na světě. Nová aplikace umožní obchodníkům mobilně spravovat všechno to, co dosud mohli jen přes počítač. K dispozici je pro Android a iPhone a má všechny podstatné funkce, které majitel venue může potřebovat. Přes aplikaci lze vytvořit status update, a ten sdílet nejen na Foursquare, ale chcete-li i na Facebook a Twitter, lze také vytvářet a rušit tzv. specials, tedy speciální nabídky dané venue, které se zobrazí jejím návštěvníkům. Prakticky samozřejmostí je potom prohlížení check-inů (samozřejmě v nové podobě, kdy o nich obchodník vidí více informací) a sledování analytických údajů a dalších dat, například nejčastějších zákazníků.

Aplikace bezpochyby potěší více než milion podnikatelů, kteří Foursquare při svém denním provozu používají.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebooková soutěž dne: Fénixter od Zaraguzy

Je to jen pár dní, co se Zaraguza pochlubila nejnovějším vyhraným tendrem na pivo Fénix a už je venku jejich první společná soutěž. Bohužel, i našim oblíbencům ze Zaraguzy se občas něco nepodaří a tak tu máme další příspěvek do seriálu o soutěžích, které nám slouží jako námět k zamyšlení.
Přečtěte si více

Facebook mění základní nastavení příspěvků z veřejného na přátele

Pro nové uživatele na Facebooku se mění základní nastavení jejich soukromí. Namísto automatického veřejného sdílení příspěvků, které platilo doposud, budou své první příspěvky sdílet pouze s přáteli. Facebook si prý konečně uvědomil, že sdílet s užší skupinou lidí, než uživatel zamýšlel, je menší problém, než když omylem sdílí příliš široce.
Přečtěte si více

Infografika: Jak firmy spravují sociální sítě

Hledáte odpověď na to, jak vytvořit a integrovat ideální social media tým? Napovědět může infografika shrnující, jak k tomuto problému přistupují ostatní. Go-Gulf.com v ní shrnuli základní informace o tom, koho chtějí organizace mít ve specializovaném týmu pro sociální média a jak s nimi potom pracují.
Přečtěte si více

Zuckerberg dal první rozhovor od vstupu na burzu. Co odhalil?

Včera ve večerních hodinách našeho času zpovídal na právě probíhající konferenci Disrupt šéfa Facebooku Marka Zuckerberga zakladatel TechCrunche a jeho bývalý šéfredaktor Michael Arrington. Mluvilo se o vývoji cen akcií, o mobilním prostředí, o vyhledávání, plánech do budoucna i chybách, kterých se společnost dopustila.