Foursquare představil nové “superhrdinské” logo a aplikaci

Foursquare dokonává dílo zkázy a přechází na dvě aplikace, jak společnost nedávno oznámila. Zároveň s odstraněním check-inů z hlavní aplikace Foursquare mění i své logo.

Záměr rozdělit svou aplikaci na dvě oznámil Foursquare již počátkem května, kdy také poprvé představil novou aplikaci Swarm. Přes Foursquare již nyní není možné se checkovat, check-in se zcela přesunul do nové aplikace. Naopak aplikace nazvaná Foursquare bude sloužit objevování, a k tomu účelu společnost připravuje její zcela zásadní redesign.

Součástí redesignu bude i nové obrázkové logo, které v sobě podle blogu společnosti nese “mix mapového špendlíku a superhrdinského odznaku”. Foursquare tím chce dát najevo, že jeho uživatelé budou s novou aplikací mít superhrdinské schopnosti v oblasti objevování míst a podniků. Změněné je i textové logo společnosti, s novým fontem i barvou.

new foursquare logo

Do Swarmu byla přesunuta i databáze všech starých check-inů, které uživatelé provedli v minulosti, stejně jako jejich fotografií a přátel. Foursquare doufá, že jeho uživatelé budou používat obě aplikace, a chce, aby fungovaly ve vzájemné provázanosti. Pro uživatele, kteří mají Swarm nainstalovaný, bude například Foursquare i nadále obsahovat v hlavní nabídce tlačítko check-in. Pokud na něj ovšem poklepou, spustí se Swarm, přes který jediný bude možné check-in provést.

Foursquare tvrdí, že již tři čtvrtiny jeho uživatelů nový Swarm mají. Mnohé ohlasy od dlouholetých uživatelů aplikace ale naznačují spíš opak – že jim právě došla trpělivost a dvě aplikace místo jedné rozhodně používat nehodlají. Foursquare pravděpodobně bude své publikum mít i nadále, alespoň pokud lze věřit, že změny dělá podle zpětné vazby svých současných uživatelů. Toto publikum bude ale výrazně obměněné oproti uživatelům, kteří Foursquare používali před lety, když začínal.

Společnost kromě nového loga ukázala i první obrázky z připravovaného redesignu vlajkové aplikace Foursquare. Nová podoba aplikace by měla přijít během několika týdnů.

foursquare1

foursquare2

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Rok 2012 podle Facebooku a Googlu. Data, grafika a video s klavírem

Už jsme se na to pár týdnů těšili a nyní je to konečně tady. Po včerejší rozsáhlé vzpomínce na letošní rok od Twitteru nyní na bilanční vlnu naskočil také Google se svým tradičním videem Zeitgeist. Stejně tak se dnes přidal i Facebook, který posbíral zajímavé statistiky z celého světa a uživatelům nabídl speciální aplikaci. Díky ní můžete na svůj uplynulý rok zavzpomínat i vy.