Foursquare myslí objevování vážně, stránky míst budou přístupné zvenku

Plán Foursquare stát se službou, kde lidé mohou objevovat nová místa, nabývá určitější podobu. Geolokační sociální síť představila nové stránky venues s nejzajímavějšími informacemi, které se budou zobrazovat i neuživatelům.

Jakkoliv to může znít nelogicky, novinka, kterou Foursquare včera představil, přijde vhod hlavně těm, kdo ho nepoužívají. Funguje to na jednoduchém principu – uživatel Foursquare má z mobilní aplikace možnost sdílet stránku místa na Facebook, Twitter nebo jakkoliv jinak včetně e-mailu a textové zprávy. Pokud na takto sdílený odkaz klikne někdo, kdo Foursquare nepoužívá, takže na něm nemá svůj profil a tím pádem ani nebude do služby přihlášený, zobrazí se mu stránka venue v novém speciálním webovém formátu.

Taková stránka bude obsahovat všechny důležité informace, které její návštěvník potřebuje k rozhodnutí, zda dané místo chce navštívit nebo nikoliv. Kromě mapy a adresy na ní budou k nalezení i fotografie, doporučení uživatelů, informace o parkování, kontaktní telefonní číslo a případně další údaje. Obsahovat bude také relativně nový (z listopadu minulého roku) údaj o tom, jaké hodnocení Foursquare lokaci přiřadil.

Číselné hodnocení je na stupnici od jedné do deseti a není přímým hodnocením uživatelů, ale odrazem jejich aktivity, tedy množství check-inů, zda místu dávají like nebo dislike, jak jej komentují a podobně. Toto hodnocení také není stálé a dynamicky se mění podle toho, jak vypadají aktuální interakce.

Dosavadní komentáře se shodují, že jde o další krok na cestě transformace Foursquare z pouhé geolokační hry na službu, která bude mít přidanou hodnotu jak pro své věrné uživatele, tak pro náhodné návštěvníky. Právě to je cesta, která by společnosti mohla přiblížit zatím vzdálené světlé zítřky, vlastní příjmy a tím i udržitelnou budoucnost.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter do konce roku umožní stáhnout si všechny tweety

Chtěli byste si z Twitteru stáhnout všechno, co jste na něm kdy publikovali? Podle šéfa společnosti Dicka Costola se tato možnost ještě před koncem letošního roku stane skutečností - tedy s trochou štěstí. V reakci na neustálé žádosti uživatelů se Twitter definitivně chystá umožnit stahování kompletní historie publikovaných tweetů.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Happy Independence Day a láhev na bar!

Politika je v memech jedno z nejsilnějších témat. Když už se někdy děje něco opravdu zajímavého, poznáte to právě podle počtu vtipných dovysvětlujících obrázků. Náš El Presidente na sebe (a samozřejmě i na nás) málem přivolal hněv boží, ale my jsme už tak daleko, že i těch obrázků vlastně ani moc netvoříme. Naši západní spojenci slaví Den nezávislosti a pořád není jasné, kdo je a kdo není terorista a kdo koho sleduje. Ale jinak klasika: zvířátka, debilní lidi na internetu, trochu neškodného rasismu a náš nový dětský hrdina Albert Rammstein!
Přečtěte si více

Facebook zveřejnil prezentaci s výsledky za první čtvrtletí

Na konci prvního čtvrtletí letošního roku měl Facebook 1,11 miliardy měsíčně aktivních uživatelů a z nich celých 665 milionů aktivních denně. Velká většina uživatelů přistupuje k největší sociální síti také přes mobilní telefony a téměř 200 milionů lidí dokonce výhradně touto cestou.