Foursquare mění zobrazování jmen, check-inů

Od konce ledna 2013 plánuje Foursquare dvě drobné změny svých uživatelských podmínek, které malým obchodníkům pomohou mít ze služby větší prospěch. Bude zobrazovat celá jména a správcům venues umožní vidět delší historii check-inů.

Od roku 2009, kdy Foursquare vzniknul, se sdílení lokace stalo mnohem běžnější záležitostí, než bylo ve svých počátcích. Lokaci navíc lze sdílet nejen na několika specializovaných službách, ale skoro na každé větší sociální síti. To je důležitou změnou právě pro Foursquare, který sice byl jeden z prvních, ale už dávno není jediným. A jedinou možností není ani pro obchodníky.

Aby svou šanci u obchodníků trochu zvýšila, a celkově službu zpřehlednila, rozhodla se společnost pro dvě změny, které vejdou v účinnost 28. ledna 2013. Předně, Foursquare bude nově napříč svým webem a aplikacemi zobrazovat celá jména uživatelů. To se doposud nedělo, služba u check-inů a na dalších místech zobrazovala pouze křestní jméno a první písmeno příjmení. Foursquare změnu zdůvodňuje tím, že jakkoliv zobrazování pouze prvního písmena příjmení dávalo smysl v počátcích, dnes je již přítěží a zbytečně službu znepřehledňuje. Uživatelům, kteří mají rádi své soukromí, to ale tolik vadit nemusí. Foursquare totiž nevyžaduje celé skutečné jméno, takže uživatelé se mohou anonymizovat i tím, že si jméno jednoduše změní. Druhou možností jsou tzv. “pirátské check-iny”, které nebudou sdíleny s přáteli a kontakty na službě, ale započítají se do tabulek a bodování.

Druhou lednovou novinkou se má stát, že majitelé a správci míst uvidí u svých “venues” delší historii check-inů než nyní. Nyní se správce venues musí spokojit s pouhými posledními třemi hodinami check-inů (nepočítáme-li mayora a nejčastější návštěvníky), což znamená, že pokud aplikaci nekontroluje pravidelně, o informace o celé řadě návštěv přijde. Nově by měl vidět více než tyto tři hodiny, ačkoliv Foursquare nespecifikuje, kolik přesně to bude.

Foursquare také vydal shrnutí svých platných podmínek v laickém jazyce, kde se každý může seznámit s jeho základními pravidly a zásadami pro práci s daty uživatelů.

Via TNW

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Instagram sdílí video, upravit se dá na 13 způsobů

Způlky pravidvé, způlky nikoliv, spekulace kolem včerejší tiskové konference Facebooku se zčásti potvrdily. Sociální síť sice nepředstavila RSS čtečku, zato videa na Instagramu se stala od včerejšího večera skutečností. Klipy mohou mít až 15 sekund a na jejich úpravu služba nabízí hned 13 speciálních filtrů.