Facebook zprovozňuje Custom Audiences i mimo Power Editor

Praktický nástroj Custom Audiences, s jehož pomocí mohou firmy na Facebooku cílit na své stávající zákazníky, se dočká rozšíření přístupnosti. Do konce listopadu by měl být využitelný ze všech reklamních rozhraních největší sociální sítě.

Custom Audiences představil Facebook loni. Nástroj umožňuje inzerentům, aby nahráli na sociální síť e-mailové adresy či telefonní čísla svých zákazníků. Facebook je následně porovná s údaji, které má o svých uživatelích. Pokud nalezne shodu, může inzerent nalezené uživatele později kdykoliv zacílit reklamou.

Až doposud ovšem byl nástroj k dispozici jen přes Power Editor a Facebook API, což mohlo pro některé inzerenty snižovat jeho přístupnost. Facebook se proto rozhodl situaci vyřešit a Custom Audiences nyní míří i mezi samoobslužné reklamní nástroje na web. Zde bude funkce do konce října přístupná všem americkým uživatelům, a do konce listopadu i celosvětově.

mailchimp

Jako drobné vylepšení ji pak propojuje s populárním e-mailovým nástrojem MailChimp. To umožní, aby se seznamy kontaktů z MailChimp mohly stát základem pro tvorbu vlastního reklamního publika na Facebooku. Více informací lze najít na blogu Facebook for Business.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Žádost o ruku: meme style!

Tohle je žádost o ruku podle našeho gusta! Hezky vyhlášeno přes Reddit (dává smysl, protože každá správná dívka by měla svého přítele přes Reddit sledovat), oznámeno sérií memů, doplněno na zakázku dělanými kresbami uživatelů DeviantArtu.
Přečtěte si více

Neporušuje náhodou vaše fotka pravidla Facebooku? Naše asi ano

Tohle měl být původně článek pranýřující facebookové hříšníky, kteří mají navzdory nedávné změně pravidel na své stránce cover photo obsahující více než 20 procent textu. Kdyby nebylo dvou věcí. Tou první byl pohled na naši vlastní facebookovou stránku, tou druhou absolutní nemožnost dopátrat se podrobností a použitelného nástroje na měření.