Facebook zprovozňuje Custom Audiences i mimo Power Editor

Custom Audiences představil Facebook loni. Nástroj umožňuje inzerentům, aby nahráli na sociální síť e-mailové adresy či telefonní čísla svých zákazníků. Facebook je následně porovná s údaji, které má o svých uživatelích. Pokud nalezne shodu, může inzerent nalezené uživatele později kdykoliv zacílit reklamou.

Až doposud ovšem byl nástroj k dispozici jen přes Power Editor a Facebook API, což mohlo pro některé inzerenty snižovat jeho přístupnost. Facebook se proto rozhodl situaci vyřešit a Custom Audiences nyní míří i mezi samoobslužné reklamní nástroje na web. Zde bude funkce do konce října přístupná všem americkým uživatelům, a do konce listopadu i celosvětově.

mailchimp

Jako drobné vylepšení ji pak propojuje s populárním e-mailovým nástrojem MailChimp. To umožní, aby se seznamy kontaktů z MailChimp mohly stát základem pro tvorbu vlastního reklamního publika na Facebooku. Více informací lze najít na blogu Facebook for Business.