Facebook zprovoznil zacílení mobilní reklamy pouze na obyčejné, nechytré telefony

Nová varianta cílení pro uživatele Power Editoru umožňuje zaměřit mobilní reklamu pouze na ty uživatele, kteří jsou právě na síti přes svůj obyčejný telefon.

Obyčejné telefony, neboli anglicky feature phones, zobrazují reklamu v mobilním news feedu na Facebooku již zhruba rok. Nikdy ale neexistovala možnost jejich uživatele samostatně zacílit reklamou. Mobilní kampaně umožňovaly pouze cílení na publikum Androidu a iOS, na to, že by někdo mohl chtít oslovit i uživatele starších přístrojů, buď nikdo nemyslel, nebo to nebylo prioritou.

Alespoň pro ty, kdo své reklamní kampaně obsluhují přes Power Editor, se ale situace v současnosti změnila. Nově je v Editoru k nalezení kolonka, kde lze zaškrtnout cílení kampaně pouze na obyčejné, nechytré telefony, někdy také přezdívané dumb phones, tedy hloupé telefony jako opak těch chytrých.

Pokud už se rozhodnete k cílení na obyčejné telefony, je vždy vhodné dodržovat několik základních pravidel pro tvorbu reklamy. Její podoba by totiž měla brát ohledy na menší grafické možnosti těchto přístrojů, především menší displeje a nezřídka také omezenou barevnost, být jednodušší, a také by neměla vést na externí weby, které těmto telefonům nejsou přizpůsobeny natolik, aby se na nich zobrazovaly uživatelsky přívětivě. Nejjednodušší se v tomto ohledu jeví reklama, která uživatele ponechá v prostředí největší sociální sítě, ať už povede na stránku, událost nebo půjde o jednotlivý příspěvek.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Historie sdílená přes sociální média rychle mizí v nenávratnu

Sociální média a internet všeobecně jsou velmi efektivní nástroje pro komunikaci v současnosti, pro diskutování aktuálních a nových témat. Pokud ale přijde na jejich spolehlivost při pohledu do minulosti, už si tak dobře nevedou. Obsah, na který sociální média na internetu odkazují, totiž rychle mizí a už po několika letech ho existuje jen část.