Facebook zjednodušuje tvorbu mobilní reklamy na aplikace

Dalším krokem ve slíbeném zjednodušování reklamy na Facebooku se stalo vypuštění otravné registrace při tvorbě mobilní reklamy na aplikace. Vytvořit mobilní reklamu na svou aplikaci tak na Facebooku nikdy nebylo jednodušší.

Mobilní reklamy na aplikace představil Facebook poprvé loni v létě, když začínalo tažení sociální sítě za získáním mobilních příjmů. Tvorba této reklamy ale obsahovala jeden otravný krok, který možná leckoho od inzerování na Facebooku odrazoval – bylo třeba aplikaci u sociální sítě nejprve zaregistrovat.

V rámci slíbeného zjednodušování reklamy Facebook registraci zrušil. Při tvorbě mobilní reklamy na aplikace, neboli, v žargonu sociální sítě, Mobile App Install Ads, postačí nově vložit odkaz na stránku aplikace v Google Play či App Store. Odkaz stačí doplnit o zacílení publika a nastavení rozpočtu a reklama je hotová a připravená ke spuštění.

Mobilní reklamy na aplikace fungují tak, že mobilnímu uživateli při kliknutí rovnou nabídnou stažení aplikace. U aplikací, které již má nainstalovány, se aplikace po kliknutí automaticky spustí. Zjednodušení tvorby těchto reklam by mohlo sociální síti pomoci přilákat více inzerentů a tím dále podpořit růst podílu jejích mobilních příjmů.

Total
0
Shares
Další články