Facebook zjednodušuje tvorbu mobilní reklamy na aplikace

Mobilní reklamy na aplikace představil Facebook poprvé loni v létě, když začínalo tažení sociální sítě za získáním mobilních příjmů. Tvorba této reklamy ale obsahovala jeden otravný krok, který možná leckoho od inzerování na Facebooku odrazoval – bylo třeba aplikaci u sociální sítě nejprve zaregistrovat.

V rámci slíbeného zjednodušování reklamy Facebook registraci zrušil. Při tvorbě mobilní reklamy na aplikace, neboli, v žargonu sociální sítě, Mobile App Install Ads, postačí nově vložit odkaz na stránku aplikace v Google Play či App Store. Odkaz stačí doplnit o zacílení publika a nastavení rozpočtu a reklama je hotová a připravená ke spuštění.

Mobilní reklamy na aplikace fungují tak, že mobilnímu uživateli při kliknutí rovnou nabídnou stažení aplikace. U aplikací, které již má nainstalovány, se aplikace po kliknutí automaticky spustí. Zjednodušení tvorby těchto reklam by mohlo sociální síti pomoci přilákat více inzerentů a tím dále podpořit růst podílu jejích mobilních příjmů.