Facebook zjednoduší názvy svých reklamních formátů

Poslední rok Facebook pracoval na zjednodušení svých reklamních produktů a zjednodušení jejich nabídky. Tento proces nyní přechází od své poslední fáze. Sociální síť během následujících měsíců zjednoduší také názvy svých zbývajících reklamních produktů.

Během posledního roku Facebook významně zjednodušil své reklamní produkty. Většina jich zmizela, ty ostatní sociální síť začala nabízet s důrazem na cíl, který zadavatel reklamy má, nikoliv již na formát, kterého k dosažení cíle použije.

Kromě toho Facebook představil nové možnosti správy reklamy, především nový Business Manager. Ten správu kampaní, reklam i práv uživatelů k úpravě či analytice této reklamy výrazně zjednodušuje.

Dalším krokem se proto zdá být poupravit reklamní terminologii. Ta na sociální síti z velké části zbyla ještě z doby, kdy bylo třeba současné reklamní formáty odlišit od těch, které již mezitím Facebook zrušil. Změna se bude týkat pouze názvů reklam, přejmenované reklamní formáty si všechny své funkce zachovají.

Podle serveru Inside Facebook sociální síť především z názvů všech svých reklam vypustí slova “Page Post”, která se již nyní zdají být zbytečná. Po změně budou názvy tyto:

  • Page Post Photo Ads se přejmenují na Photo Ads
  • Page Post Video Ads budou jednoduše Video Ads
  • Page Post Link Ads budou nyní Link Ads či Multi-Product Ads
  • Page Post Text Ads a Page Post Status Ads ponesou název Text Ads
  • Page Post Offer Ads budou označovány Offer Ads
  • Domain Ads budou taktéž nést označení Link Ads

Pro uživatele používající Facebook v angličtině by reklamy měly být přejmenovány do konce měsíce, následně Facebook nové názvy promítne i do ostatních jazyků.

Total
0
Shares
Další články