Facebook zjednodušil udělování administrátorských práv ke stránkám

Potřebujete udělat adminem stránky na Facebooku někoho, koho nemáte v přátelích? Největší sociální síť to umožňuje, budete ale potřebovat jeho e-mailovou adresu. Funkce, která není úplně nová, se dočkala se určitých vylepšení.

Dát správcovská práva ke stránce na Facebooku někomu, koho nemáte v přátelích? Facebook tuto možnost sice nabízel, byla ale poněkud problematická, ne vždy a pro každého totiž fungovala zcela bezchybně.

V případě komplikací potom stejně bylo často nutné se s novým správcem virtuálně spřátelit, aby bylo možné mu práva ke stránce udělit. Napravit tento nedostatek se nedávno rozhodla i sama sociální síť.

Podle příspěvku na stránce Facebook + Journalists, a nové upravené sekce příslušné části nápovědy Facebooku, by nyní mělo být možné předat správcovská práva pomocí e-mailu bez jakéhokoliv omezení. Tedy, abychom byli přesní, jen s jedním drobným omezením. Potřebujete totiž e-mailovou adresu, kterou má Facebook propojenou s uživatelským účtem nového správce.

Pokud příslušnou adresu máte, je už další postup vcelku jednoduchý. Citujme českou verzi nápovědy:

  1. Klikněte v horní části stránky na možnost Upravit stránku .
  2. Vyberte možnost Spravovat role správců.
  3. Zadejte jméno nebo e-mailovou adresu osoby, kterou chcete přidat.
  4. Kliknutím na položku Manažer pod jménem vyberte roli správce.
  5. Klikněte na tlačítko Uložit a potvrďte změny zadáním svého hesla.

Zvolený uživatel uvidí nabídku stát se správcem stránky v notifikacích a také na pravé straně vedle svého news feedu. Pokud má zapnuté notifikace e-mailem, přistane mu nabídka i v inboxu mezi přijatými zprávami. Zda nabídku přijme, nebo nikoliv, už potom je čistě na jeho uvažení.

page manager notification

Sami si nejsme zcela jistí, co vlastně je na funkci natolik nové, aby ji Facebook právě teď zviditelňoval na své stránce pro novináře, protože o ní víme již dlouhou dobu.

Podle komentářů ostatních uživatelů ale může jít o několik věcí. Předně, Hugh Briss ze Social Identities zmiňuje, že dříve bylo nutné, aby nový správce dal nejprve stránce Like. Další uživatelé si pak stěžují, že předávání správcovství pomocí e-mailu pro ně nefungovalo buď vůbec, nebo fungovalo jen někdy a jen pro některé uživatele.

Je tedy pravděpodobné, že by funkce nyní měla být opravena a fungovat bezchybně. Soudě ze znění nápovědy, nemělo by také už být třeba, aby nový správce měl stránku mezi oblíbenými.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter koupil Gnip, poskytovatele dat o tweetech

Partnerství mezi Twitterem a společností Gnip, která poskytuje svým klientům hromadný přístup k publikovaným tweetům, přerostlo včera do akvizice. Koupě Gnipu by Twitteru měla pomoci se zlepšením příjmové stránky hospodaření. Akciové trhy zareagovaly pozitivně, souhrnná cena Twitteru stoupla o 2.7 miliardy dolarů.
Přečtěte si více

Studie: Jak a kde marketéři investují do obsahu

Zbýváte se marketingem orientovaným na spotřebitele a používáte při své práci jeho obsahové formy? Pak byste hladce zapadli mezi většinu. Podle studie 2013 Benchmarks, Budgets and Trends totiž do obsahu v rámci marketingu neinvestuje jen 14 procent reklamních profesionálů z oblasti B2C. Kam svůj obsah umisťují a do jakých forem nejčastěji vkládají své peníze a důvěru?