Facebook zjednoduší reklamní produkty, ubude polovina formátů

Ze současných 27 reklamních formátů chce Facebook do konce roku zachovat “méně než polovinu”. Společnost to oznámila na svém blogu, s tím, že rušené reklamní formáty prý jsou snadno nahraditelné jinými a svou funkci stejně příliš neplní.

Nejméně 14 reklamních formátů, které Facebook v současnosti marketérům nabízí, do konce tohoto roku z největší sociální sítě zmizí. Budou mezi nimi Otázky (Questions), které lze prý snadno nahradit získáváním zpětné vazby přes komentáře u příspěvků, a Nabídky (Offers), místo nichž prý marketéři stejně používají tzv. Page Post Link Ads, tedy zvýhodněné příspěvky stránek s odkazem mimo Facebook. Právě Otázky a Nabídky by ale některým marketérům, kteří se naučili využívat jejich zvláštností, například velkého virálního potenciálu, mohly chybět.

Další změna, kterou sociální síť plánuje během podzimu, je zrušení Sponsored Stories, tedy reklam se sociálním kontextem, jako samostatného typu reklamy. Do budoucna naopak sociální síť plánuje, že se sociální kontext, který prokazatelně výkonnost reklam zvyšuje, bude u všech nabízených reklamních formátů zobrazovat automaticky jako jejich součást.

Facebook chce, aby jeho reklamy nebyly navzájem odlišné napříč různými umístěními, proto bude reklamní formáty slučovat a pracovat na tom, aby ty, které zachová, si vzájemně byly co nejpodobnější. Změny by se měly začít projevovat během příštích měsíců a do konce roku by přechod k novému systému reklamních produktů měl být kompletní.

Via FB

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co s digitálními uživatelskými účty po smrti? Google nabízí řešení

Ačkoliv na smrt nikdo z nás příliš nemyslí, všechny nás jednou čeká. I když účet na Googlu či Facebooku možná není to, co člověka v takovém kontextu napadne jako první, otázka, co se stane s opuštěnými uživatelskými účty na digitálních službách, rozhodně není nepodstatná. Google s novou funkcí nabízí svým uživatelům možnost volby.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Zabijte mě!

Nejhorší na vybírání memů každý týden nejsou ty hodiny strávené online probíráním kravin a blbostí. Nejhorší je každý týden vymyslet, co mají ty nesmysly alespoň trochu společného. Sex má svoje místo předplacené na věčnost, zvířátka taky, utahování si z náboženství taky, u nás je stálým hostem i prezident. Tenhle týden je prostě bez speciálních událostí, i tak je to ale samozřejmě docela legrace, že jo..
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Amerika bez peněz

Americká vláda nemá peníze na běžný provoz a v podstatě ze dne na den přestaly fungovat veškeré úřady. To se samozřejmě nemohlo obejít bez patřičných posměšných reakcí. Nebojte se ale ničeho, nechybí ani tradiční várka obvyklých nesmyslů.