Facebook zjednoduší reklamní produkty, ubude polovina formátů

Ze současných 27 reklamních formátů chce Facebook do konce roku zachovat “méně než polovinu”. Společnost to oznámila na svém blogu, s tím, že rušené reklamní formáty prý jsou snadno nahraditelné jinými a svou funkci stejně příliš neplní.

Nejméně 14 reklamních formátů, které Facebook v současnosti marketérům nabízí, do konce tohoto roku z největší sociální sítě zmizí. Budou mezi nimi Otázky (Questions), které lze prý snadno nahradit získáváním zpětné vazby přes komentáře u příspěvků, a Nabídky (Offers), místo nichž prý marketéři stejně používají tzv. Page Post Link Ads, tedy zvýhodněné příspěvky stránek s odkazem mimo Facebook. Právě Otázky a Nabídky by ale některým marketérům, kteří se naučili využívat jejich zvláštností, například velkého virálního potenciálu, mohly chybět.

Další změna, kterou sociální síť plánuje během podzimu, je zrušení Sponsored Stories, tedy reklam se sociálním kontextem, jako samostatného typu reklamy. Do budoucna naopak sociální síť plánuje, že se sociální kontext, který prokazatelně výkonnost reklam zvyšuje, bude u všech nabízených reklamních formátů zobrazovat automaticky jako jejich součást.

Facebook chce, aby jeho reklamy nebyly navzájem odlišné napříč různými umístěními, proto bude reklamní formáty slučovat a pracovat na tom, aby ty, které zachová, si vzájemně byly co nejpodobnější. Změny by se měly začít projevovat během příštích měsíců a do konce roku by přechod k novému systému reklamních produktů měl být kompletní.

Via FB

Total
0
Shares
Další články