Facebook začal u sdílených příspěvků zobrazovat informace o původní stránce

Sociální síť má opravdu pracovní prázdniny. Momentálně testuje novou funkci, s níž se při sdílení odkazů od stránek zobrazí podrobné informace o stránce, ze které původní příspěvek pochází.

S novinkou, se kterou si Facebook aktuálně pohrává, se dozvíte víc o stránkách, jejichž příspěvky ostatní sdílí mezi své vlastní publikum. U příspěvku od stránky, poslaného dál pomocí tlačítka Share, se díky ní zobrazí kategorie stránky, počet fanoušků a možnost si stránku rovnou přidat mezi oblíbené. Nové informace se zobrazují mezi komentářem toho, kdo příspěvek sdílí dál, a tělem původního příspěvku.

Informace se u příspěvků zobrazují pouze tehdy, pokud je sdílen dál pomocí tlačítka Share. Příspěvky, které se ve feedu zobrazují, protože jim někdo z přátel dal Like, detailní informace o stránce neobsahují. Je u nich pouze možnost přidat si stránku mezi oblíbené. Podle počtu uživatelů, kterým se doprovodné informace zobrazují, se zdá, že nejde o pouhý experiment, ale širší rollout pro všechny uživatele.

shared info

shared info 2

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook #F8 den první: video, kam se podíváš, napumpovaný Messenger a Internet of Things

Před pár hodinami skončil první den konference určené pro všechny marketéry a developery největší sociální sítě Facebook – F8. Přímo v San Francisku se jich sešlo přes 2500. Veledůležitou akci o budoucnosti sítě si nenechali ujít ani stratégové Adam Špina a Juraj Horný ze společnosti Triad Advertising. Podívejte se na konferenci jejich očima. Jaké novinky si pro nás Facebook přichystal a z čeho bude mít Google brzy kocovinu?
Přečtěte si více

TOP prezentace týdne: Death To Bullshit, budoucnost byznysu a #CZTwitter

Věnujeme velkou pozornost všem důležitým sociálním sítím. Každý den sledujeme novinky z Facebooku a Twitteru, každý týden sledujeme memy a virály. Jednu síť jsme ale doposud neprávem přehlíželi - SlideShare. Ačkoliv prezentace na SlideShare nejsou tak zábavné jako dvouminutové kompilace failů, i tak dosahují ty nejúspěšnější z nich stovek tisíc až milionů zhlédnutí. Od tohoto týdne se na ty nejzajímavější budeme dívat pravidelně.