Facebook vzkřísil f8, developerská konference bude koncem dubna

Facebook na SXSW oznámil, že se 30. dubna bude opět konat jeho developerská konference f8. Ta poslední byla v roce 2011 a sociální síť tehdy oznámila profily Timeline.

Konference f8 sice možná nikdy nebyly pravidelnou událostí, a Facebook je vždy vyhlašoval podle potřeby, přesto se ale obvykle konaly přibližně jednou za rok. Od roku 2011, kdy sociální síť oznámila nové profily Timeline a také platformu Open Graph, ovšem k vyhlášení další developerské konference nedošlo po dobu dva a půl roku. Až do teď.

Ilya Sukhar, současný roduktový manažer Facebooku a zakladatel firmy Parse, která se v minulosti stala jednou z akvizicí sociální sítě, oznámil o víkendu plán na oživení developerské konference na SXSW. Konference si podrží svůj dřívější název f8 a bude se konat v samém závěru dubna v americkém San Franciscu.

Facebook slibuje, že konference bude letos skutečně zaměřená pouze na developery. Těch by rád přilákal zhruba 1500 a nabídnout jim chce mimo jiné rady, jak vytvořit úspěšnou aplikaci a jak na ní vydělat.

Konference již také má svou webovou stránku. Na té na sebe můžete zanechat kontakt, díky čemuž vás Facebook upozorní, až začne prodávat vstupenky.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Proč Facebook odložil plány na svou globální reklamní síť

Facebook dočasně končí s reklamou v mobilních aplikacích. Testy prý přinesly zajímavé výsledky, které se v budoucnu budou hodit, prozatím se ale chce sociální síť soustředit na reklamu v news feedu. Co to mimo jiné znamená? Že se odkládá tolik skloňovaná reklamní síť za hranicemi Facebooku. Minimálně její mobilní varianta, která je ale také tou hlavní.
Přečtěte si více

Infografika: Mohou sociální sítě v Česku konkurovat vyhledávání?

Jak jsou na tom české firmy se sociálním marketingem? Jak sociální sítě ovlivňují návštěvnost firemních webů? Vyplatí se investovat čas a peníze do internetových katalogů nebo začít s aktivní komunikací přes sociální sítě? Chovají se návštěvníci ze sociálních sítí jinak, než když přijdou z vyhledávačů? To jsou některé z otázek, jejichž zodpovězení nabízí další infografika z projektu Doba webová.