Facebook vytvořil infografiku o uživatelích a reklamě

Kolik lidí tráví na Facebooku kolik času? Jak efektivně lze tyto uživatele oslovit? Jak velká je reklama v News Feedu? A jaký vliv Facebook na své uživatele má? Na tyto otázky odpovídá infografika, kterou vytvořila pro marketéry rovnou sama největší sociální síť.

To je poměrně výjimečná událost, Facebook sám obvykle mnoho infografik nevytváří. Na tuto odkázal přes svou stránku Facebook Marketing, která čítá těsně přes 2 miliony fanoušků. Infografika kromě jiného obsahuje detailní počty uživatelů, včetně počtu těch denních a mobilních, porovnává efektivitu kampaní na sociální síti s průměrnou efektivitou srovnatelných kampaní napříč webem (zde vychází z dat Nielsen) a také informuje, že denně lidé na Facebooku 3,2miliardkrát něco okomentují nebo dají svůj Like.

Předvedením velikosti reklam v News Feedu se pak infografika snaží marketéry přesvědčit, že právě to je jejich vysněný formát sociální reklamy. Zda Facebook dokáže tímto způsobem veřejnost přesvědčit k vyšším reklamním rozpočtům je otázkou, rozhodně je ale znát, že se o to společnost doopravdy snaží. Zbytek v infografice:

Infografika Facebook

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Yoda, módní tipy a další vychytávky

Šokující pravda o Yodovi a E.T., o tloustnutí a s tím související módě, o tom, jak si zpříjemnit ranní vstávání, jak správně udělat selfie, ale třeba také o Google+, nebo o devadesátkách a samozřejmě o sexu, lásce i náboženství. Prostě standardně vybalancovaný mix toho nejdůležitějšího, co internet za poslední týden nabídl.
Přečtěte si více

Nej kampaně na Twitteru: Vlezlá houba a tweetující orchestr

Naší pravidelně nepravidelnou rubriku věnovanou nejzajímavějším kampaním na sociálních sítích jsme se tentokrát rozhodli věnovat exkluzivně Twitteru, který se může z poslední doby pochlubit několika zajímavými případy. Zahrnují stalkující maskoty, vzájemné špičkování mezi značkami, prodej reklamy na vlastním profilu a stále častěji také hudbu.