Facebook vytvořil infografiku o uživatelích a reklamě

To je poměrně výjimečná událost, Facebook sám obvykle mnoho infografik nevytváří. Na tuto odkázal přes svou stránku Facebook Marketing, která čítá těsně přes 2 miliony fanoušků. Infografika kromě jiného obsahuje detailní počty uživatelů, včetně počtu těch denních a mobilních, porovnává efektivitu kampaní na sociální síti s průměrnou efektivitou srovnatelných kampaní napříč webem (zde vychází z dat Nielsen) a také informuje, že denně lidé na Facebooku 3,2miliardkrát něco okomentují nebo dají svůj Like.

Předvedením velikosti reklam v News Feedu se pak infografika snaží marketéry přesvědčit, že právě to je jejich vysněný formát sociální reklamy. Zda Facebook dokáže tímto způsobem veřejnost přesvědčit k vyšším reklamním rozpočtům je otázkou, rozhodně je ale znát, že se o to společnost doopravdy snaží. Zbytek v infografice:

Infografika Facebook