Facebook vymaže vaše ošklivé vzpomínky, když budete chtít

Možná jste ji sami využili, možná jen soukromě vzpomínáte, nebo vás překvapuje, co je pro jiné uživatele tak zásadní, že to musí sdílet. A to opakovaně, i po letech. Od března na Facebooku kraluje funkce „memories“. Sociální síť ji spustila s tím, že s ní má být celkem pěkná zábava. Teď ji raději umožňuje tak trochu omezit.

Možná jste ji sami využili, možná jen soukromě vzpomínáte, nebo vás překvapuje, co je pro jiné uživatele tak zásadní, že to musí sdílet. A to opakovaně, i po letech. Od března na Facebooku kraluje funkce „memories“. Sociální síť ji spustila s tím, že s ní má být celkem pěkná zábava. Teď ji raději umožňuje tak trochu omezit.

Během pár měsíců totiž Facebook schytal vlnu kritiky za to, že oživuje vzpomínky na smrt blízkých, nešťastné události v životě, nebo třeba jen na expřítele či přítelkyni daného uživatele.

Abyste se na ně nemuseli koukat, zpřístupnil nastavení vzpomínek. Takže bývalého partnera je možné vymazat přímo tady, kde jednoduše zakážete určité lidi nebo dny. Nebo rovnou celou funkci vzpomínek, která se danému uživateli zobrazuje.

Podobnou kritiku už přitom sociální síť schytala za funkci “Year in Review”, když na konci roku nabízela uživatelům slavnostně zajímavé fotografie orámované veselými konfety. Některým třeba s fotografií urny zesnulého otce, obrázkem mrtvého domácího zvířátka nebo dokonce dítěte. Algoritmus prostě nefunguje vždycky a za to se musel Facebook omluvit, minimálně v posledně jmenovaném případě.

Můžete ale při vlastním nastavování myslet na to, že ne všechny vzpomínky jsou s postupem času tak bolestné…

http://twitter.com/BoobsRadley/status/549389021554966528/photo/1

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter pracuje na dvoufaktorovém přihlašování, mělo by zabránit hackům dalších účtů

Těžko si představit lepší chvíli na demonstrování toho, proč dvoufaktorové přihlašování na Twitteru chybí. Včera byl napaden účet agentury AP a falešné zprávy o bombě v Bílém domě dokonce krátkodobě oslabily americké akcie. Dobrá zpráva je, že funkce je ve stádiu testování před plošným spuštěním, které by nemělo být daleko.
Přečtěte si více

Co se nepovedlo: Bieber se ukázal v kampani Calvin Klein… Tedy ne tak úplně

Ani s výběrem těch nejoblíbenějších opinion leaderů, značkou se zástupy fanoušků a finančními možnostmi v řádech milionů se vždycky všechno nepovede. Sociální sítě jsou totiž plné lidí, kteří čekají na to, až nějaký brand šlápne vedle a oni na něm dokážou svou pohotovou vtipnost. Důkazem je aktuální kampaň Calvin Klein. Zvrtla se v internetový hon na to, co Justin Bieber ve skutečnosti schovává… ve spodním prádle.