Facebook vylepšil seznam preferovaných vývojářů, z Česka jsou tři

Proč se Facebook zabývá vytipováváním společnosti, které dělají pro jeho platformu kvalitní marketingové nástroje? Protože spokojenost těch, kdo Facebook k marketingu používají, je pro společnost klíčová. Sociální síť přitom ale nemá kapacity, aby se věnovala každému takovému subjektu zvlášť.

Místo toho poskytuje široké API, pomocí nějž mohou externí firmy vytvářet marketingové nástroje jak pro sebe, tak na zakázku pro jiné. Pokud jsou zákazníci těchto společností spokojeni, investují do marketingu na Facebooku více a získávají na tom nejen tito developeři, ale také samotná sociální síť.

Původní seznam doporučených konzultantů založený v roce 2009 pomalu přestával odpovídat současným potřebám, hlavně proto, že se množství různých aktivit na platformě Facebooku a také jejich složitost a počet developerů v seznamu neustále zvyšují. Největší sociální síť proto nyní seznam přejmenovala na Preferred Marketing Developers (z dřívějšího Preferred Developer Consultants) a přidala k němu nový nástroj na vyhledávání.

V seznamu developerů tak lze nyní hledat podle toho, zda se společnosti zaměřují na malé, střední či velké projekty, a jakou činností se zabývají (například jde o tvorbu aplikací a nástroje pro správu reklam či firemních stránek). Současně se seznam rozšířil o 91 jmen na aktuálních 232. V novém seznamu nechybí ani tři jména českých společností – Brainz.czBrandzFriendzSocialbakers.

Via TC