Facebook v Itálii otevřel obchodní kancelář

Mezi jmény těchto inzerentů figurují figurují mimo jiné korporace jako Barilla, Ferrero, Nokia Italia, 3 Italia nebo Vodafone Italia.

Jedinou nevýhodou Milána je fakt, že většina italských startupů se koncentruje (z finančních důvodů) spíš v okolí Říma. Nicméně to pro Facebook, zdá se, není až tak podstatné.

Proč Itálie?

Itálie je pro Facebook, v rámci Evropy, jedním z nejdůležitějších trhů. Na Facebooku je registrováno 12 milionů Italů (z celkových 60 milionů obyvatel), 6 milionů z nich navštěvuje jeho stránky každý den. Průměrný Ital stráví denně na Facebooku 23 minut v rámci 2,6 návštěv.

Viceprezident společnosti pro Evropu a Afriku, Blake Chandlee, řekl: „Když vezmeme v úvahu obrovský nárůst uživatelů, specifické prostředí digitálního marketingu v Itálii a komunitu okolo něj, jsme si jistí, že tato země sehraje v naší celkové obchodní strategii významnou úlohu.“

Kancelář povede Diego Oliva, obchodní ředitel Facebooku pro oblast jižní Evropy. Ten za otevřením kanceláře v Italském městě vidí „přítomnost v prostředí, kterému se snaží společnost porozumět“.

„Naším záměrem je ve spolupráci s dalšími mediálními společnostmi vytvořit díky místnímu neobvyklému přístupu nové zajímavé projekty.“ uvedl Oliva.