Facebook upřesnil podobu nových stránek

Nová podoba stránek na Facebooku se blíží a sociální síť k nim dostává od uživatelů stále větší množství dotazů. Pět nejčastějších se včera rozhodla zodpovědět.

Facebook oznámil nový vzhled stránek před dvěma týdny a v současnosti už má napilno s postupným spouštěním. Zároveň s tím ale dostává od netrpělivých uživatelů dotazy k tomu, jak přesně bude nový design vypadat a fungovat. Pět nejdůležitějších z těchto otázek sociální síť ve svém včerejším blogovém příspěvku zodpověděla.

  • Jaké informace budou v levém sloupci stránek? To bude záležet na typu stránky. U stránek, které se váží ke kamenné provozovně, to bude umístění provozovny, její otevírací doba, informace o Like od uživatelů, informace o podniku/společnosti/stránce, aplikace, fotografie, recenze, příspěvky uživatelů na stránce a stránky, kterým stránka dala Like. U stránek, které fungují pouze online, to budou informace o Like od uživatelů, informace o podniku/společnosti/stránce, aplikace, fotky, videa, příspěvky uživatelů na stránku a stránky, kterým stránka dala Like. Vyjmenované sekce bude v blízké době možné libovolně seřadit.
  • Kde se zobrazí aplikace? Aplikace se budou zobrazovat na dvou místech, a to v levém sloupci (jak vyplývá z řádků výše) a také v navigačním menu na vrcholu stránky.

apps

  • Kde budou k přečtení zprávy stránky? Stejně jako aplikace budou k nalazení na dvou místech. Tím prvním bude log aktivity v horním navigačním menu, tím druhým speciální widget This Week na pravé straně stránky.
  • Uvidí ostatní stránky, že je sleduji nástrojem Pages to Watch? Jejich správci uvidí upozornění, že je jiná stránka přidala mezi sledované stránky. Neuvidí ale informaci o tom, jaká stránka je takto sleduje.

pages2

V poslední otázce poté Facebook upřesnil, že nový design má zatím jen “malé množství stránek”. Dalším je bude spouštět během následujících několika týdnů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pew Research: Uživatelé Facebooku si od sítě dávají i několikatýdenní pauzy

Jaké jsou návyky uživatelů Facebooku? Proč se síti někteří z nich dočasně vyhýbají? Kolik amerických neuživatelů plánuje v budoucnu účet na Facebooku založit? A chtějí uživatelé čas omezovat, nebo ho na největší sociální síti hodlají naopak trávit víc? I na tyto otázky odpovídá aktuální studie od Pew Research & American Life Project.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Ostudy Ben Affleck a Miley Cyrus

Posledních pár dní opanovaly svět memů celebrity. Nejprve když jsme se dozvěděli o tom, že Batmana bude nově hrát Ben Affleck (jo, ten Ben Affleck!) a pak se stala terčem zlých útoků nechápavých a závistivých puberťáků z celého světa naše oblíbená, leč toho večera nepříjemně moc zkoksovaná Miley Cyrus.
Přečtěte si více

Infografika: Jak si za poslední rok vedli na Facebooku čeští operátoři

Trojice českých mobilních operátorů se řadí mezi značky, které již plnohodnotně zařadily sociální sítě do své komunikace. Na svých firemních profilech publikují pravidelně a víceméně se jim i daří do komunikace zapojovat své fanoušky. Který z operátorů si vedl v uplynulých měsících nejlépe? Na to se podívala společnost Newton Media a výsledek přetavila do infografiky.