Facebook upřesnil podobu nových stránek

Nová podoba stránek na Facebooku se blíží a sociální síť k nim dostává od uživatelů stále větší množství dotazů. Pět nejčastějších se včera rozhodla zodpovědět.

Facebook oznámil nový vzhled stránek před dvěma týdny a v současnosti už má napilno s postupným spouštěním. Zároveň s tím ale dostává od netrpělivých uživatelů dotazy k tomu, jak přesně bude nový design vypadat a fungovat. Pět nejdůležitějších z těchto otázek sociální síť ve svém včerejším blogovém příspěvku zodpověděla.

  • Jaké informace budou v levém sloupci stránek? To bude záležet na typu stránky. U stránek, které se váží ke kamenné provozovně, to bude umístění provozovny, její otevírací doba, informace o Like od uživatelů, informace o podniku/společnosti/stránce, aplikace, fotografie, recenze, příspěvky uživatelů na stránce a stránky, kterým stránka dala Like. U stránek, které fungují pouze online, to budou informace o Like od uživatelů, informace o podniku/společnosti/stránce, aplikace, fotky, videa, příspěvky uživatelů na stránku a stránky, kterým stránka dala Like. Vyjmenované sekce bude v blízké době možné libovolně seřadit.
  • Kde se zobrazí aplikace? Aplikace se budou zobrazovat na dvou místech, a to v levém sloupci (jak vyplývá z řádků výše) a také v navigačním menu na vrcholu stránky.

apps

  • Kde budou k přečtení zprávy stránky? Stejně jako aplikace budou k nalazení na dvou místech. Tím prvním bude log aktivity v horním navigačním menu, tím druhým speciální widget This Week na pravé straně stránky.
  • Uvidí ostatní stránky, že je sleduji nástrojem Pages to Watch? Jejich správci uvidí upozornění, že je jiná stránka přidala mezi sledované stránky. Neuvidí ale informaci o tom, jaká stránka je takto sleduje.

pages2

V poslední otázce poté Facebook upřesnil, že nový design má zatím jen “malé množství stránek”. Dalším je bude spouštět během následujících několika týdnů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Už víme, jak Facebook kontroluje pravidlo 20 procent textu v obrázcích

O novém pravidlu Facebooku, že text v reklamních obrázcích nesmí zabírat více než 20 procent jejich plochy, se již namluvilo hodně. Nejvíce pak v souvislosti s tím, že nikdo netušil, jak jej vlastně sociální síť kontroluje a jak ho s jistotou naplnit. My ale máme dobrou zprávu, objevil se totiž dokument, který osvětluje, jak sociální síť splnění pravidla zkoumá.