Facebook upřesnil podobu nových stránek

Nová podoba stránek na Facebooku se blíží a sociální síť k nim dostává od uživatelů stále větší množství dotazů. Pět nejčastějších se včera rozhodla zodpovědět.

Facebook oznámil nový vzhled stránek před dvěma týdny a v současnosti už má napilno s postupným spouštěním. Zároveň s tím ale dostává od netrpělivých uživatelů dotazy k tomu, jak přesně bude nový design vypadat a fungovat. Pět nejdůležitějších z těchto otázek sociální síť ve svém včerejším blogovém příspěvku zodpověděla.

  • Jaké informace budou v levém sloupci stránek? To bude záležet na typu stránky. U stránek, které se váží ke kamenné provozovně, to bude umístění provozovny, její otevírací doba, informace o Like od uživatelů, informace o podniku/společnosti/stránce, aplikace, fotografie, recenze, příspěvky uživatelů na stránce a stránky, kterým stránka dala Like. U stránek, které fungují pouze online, to budou informace o Like od uživatelů, informace o podniku/společnosti/stránce, aplikace, fotky, videa, příspěvky uživatelů na stránku a stránky, kterým stránka dala Like. Vyjmenované sekce bude v blízké době možné libovolně seřadit.
  • Kde se zobrazí aplikace? Aplikace se budou zobrazovat na dvou místech, a to v levém sloupci (jak vyplývá z řádků výše) a také v navigačním menu na vrcholu stránky.

apps

  • Kde budou k přečtení zprávy stránky? Stejně jako aplikace budou k nalazení na dvou místech. Tím prvním bude log aktivity v horním navigačním menu, tím druhým speciální widget This Week na pravé straně stránky.
  • Uvidí ostatní stránky, že je sleduji nástrojem Pages to Watch? Jejich správci uvidí upozornění, že je jiná stránka přidala mezi sledované stránky. Neuvidí ale informaci o tom, jaká stránka je takto sleduje.

pages2

V poslední otázce poté Facebook upřesnil, že nový design má zatím jen “malé množství stránek”. Dalším je bude spouštět během následujících několika týdnů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Další hacknutý účet na Twitteru, tentokrát BBC Weather

K Jeepu, Burger Kingu a stále delší řadě velkých médií přibyl další vysoce viditelný profil na Twitteru, nad kterým jeho majitelé ztratili kontrolu. Tentokrát šlo o účet BBC Weather, profil britské BBC věnovaný počasí. Za útokem stála organizace Syrian Electronic Army. Zejména pro významné zpravodajské účty (ale nejen pro ně) by tak jasný plán pro případ podobné krize měl dnes být naprostou samozřejmostí.