Facebook umožnil dodatečné geocílení zvýhodněných příspěvků

Zvýhodněné příspěvky, alias Promoted Posts, se dočkaly své první možnosti cílení. Jde o cílení podle lokace, a to zcela nezávisle na tom, zda a případně jaké cílení bylo zvoleno pro původní příspěvek.

Cílení podle lokace, které nově Promoted Post nově získaly, je výhodné v tom, že naprosto nezávisí na nastavení původního příspěvku. V úvahu tak přichází dvě varianty – že původní příspěvek nebyl cílený podle lokace při svém organickém publikování, ale bude cílený jako zvýhodněný, a že příspěvek byl takto cílený i jako organický, jako zvýhodněný bude ale cílený jinak.

Cílení je klasicky možné podle státu a města, v případě některých zemí, mezi které Česká republika díky své relativně malé rozloze nepatří, také podle regionů. V úvahu přichází, že marketér příspěvek zacílí na širší region než dříve, pokud potřebuje zvětšit jeho dosah, či že naopak místo celého státu či regionu vybere pouze jednotlivé město, pokud to slibuje lepší zhodnocení investice co do zaměření jen těch lidí, pro které je příspěvek nejrelevantnější.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak na Facebookové soutěže

Soutěže na Facebooku jsou téma, které si pozornost rozhodně zaslouží. Už proto, že nejde jen o to vymyslet dobrou a uživatelsky přitažlivou soutěž, ale také splnit všechny podmínky, které sociální síť ukládá, a v neposlední řadě též naplnit vlastní marketingové cíle. Pojďme si zopakovat základní kroky s přehlednou infografikou.