Facebook umožnil dodatečné geocílení zvýhodněných příspěvků

Zvýhodněné příspěvky, alias Promoted Posts, se dočkaly své první možnosti cílení. Jde o cílení podle lokace, a to zcela nezávisle na tom, zda a případně jaké cílení bylo zvoleno pro původní příspěvek.

Cílení podle lokace, které nově Promoted Post nově získaly, je výhodné v tom, že naprosto nezávisí na nastavení původního příspěvku. V úvahu tak přichází dvě varianty – že původní příspěvek nebyl cílený podle lokace při svém organickém publikování, ale bude cílený jako zvýhodněný, a že příspěvek byl takto cílený i jako organický, jako zvýhodněný bude ale cílený jinak.

Cílení je klasicky možné podle státu a města, v případě některých zemí, mezi které Česká republika díky své relativně malé rozloze nepatří, také podle regionů. V úvahu přichází, že marketér příspěvek zacílí na širší region než dříve, pokud potřebuje zvětšit jeho dosah, či že naopak místo celého státu či regionu vybere pouze jednotlivé město, pokud to slibuje lepší zhodnocení investice co do zaměření jen těch lidí, pro které je příspěvek nejrelevantnější.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Mapa: Odkud pochází poslední milion tweetů

Chcete vědět, kde se aktuálně nejvíc tweetuje? Mapa posledního milionu tweetů vám spolehlivě odpoví. S ohledem na to, že Dick Costolo aktuálně oznámil půl miliardy tweetů denně (a potvrdil testování vlastního tlačítka Like), jistě si dokážete představit ten bzukot.
Přečtěte si více

Jak vysvětlit existencialismus pětiletému? Populární formát zamířil na YouTube

Léta práce a spousta investic do původního obsahu se YouTube začínají vyplácet - stává se přirozeným nástrojem a partnerem pro všechny, kdo chtějí šířit nové originální video série a televize jim připadá příliš staromódní. Svůj kanál rozjíždí oblíbená sociální síť Reddit, novou sérii chystá Ridley Scott a nový zábavný pořad speciálně o YouTube startuje i "zlý muž" Simon Cowell.