Facebook umožní uživatelům zpoplatnit události

Stroj na peníze jménem Facebook se podle všeho konečně roztočil na plné obrátky a zdaleka už se to netýká jenom her, které byly hlavním tématem minulého roku. S tím je totiž konec a pozornost se přesouvá k uživatelům, kteří do rukou dostávají nevídané nástroje. Poté, co Facebook prostřednictvím aplikace Buxter umožnil neomezeně přijímat a posílat peníze za jakékoli zboží, nyní plánuje i zavedení možnosti zpoplatnění všech akcí, které uživatelé vyhlašují.

Miliony akcí na prodej

Základem nečekané novinky se stalo partnerství se splečností Eventbrite, která je světově největším zprostředkovatelem akcí všeho druhu. Na rozdíl od oblasti her však tentokrát aktivity Facebooku směřují k té nejširší veřejnosti včetně obyčejných uživatelů. Právě oni totiž stojí za naprostou většinou ze 3,5 milionu akcí, které jsou na největší sociální síti vyhlášeny každý měsíc.

Profesionální promotéři sice bezpochyby také představují cílovou skupinu, nakonec to však zřejmě bude jen malá část oslovené komunity, přestože prodej lístků se zdaleka nehodí pro všechny uživatelské akce. Úplné možnosti této inovace lze ostatně v tuto chvíli jen těžko domyslet. Velký marketingový ptoenciál skýtá už jen možnost nabízet vstupenky zdarma, za což si navíc Eventbrite neúčtuje žádný poplatek.

Neuhlídané tajemství

Aplikace informující o spolupráci mezi Eventbrite a Facebookem

Spolupráce obou společností zřejmě bude probíhat přesměrováním na stránky Eventrbite prostřednictvím obligátně jednoduché facebookové aplikace. Mimo to zatím nejsou známy žádné další podrobnosti. Vše totiž vyšlo najevo až ve chvíli, kdy se některým uživatelům začalo dočasně zobrazovat okno s všeříkajícím textem, který si můžete prohlédnout na obrázku nebo na odkazu pod článkem. Na oficiální informace si ale rádi počkáme.

Via TC