Facebook umožní cílit události vytvořené stránkami

Pokud vytvoříte na své stránce událost, budete ji díky nové funkci Facebooku moci zacílit pouze na ty uživatele, pro které je určena. Sociální síť si od toho slibuje, že uživatelé uvidí jen ty události, které pro ně budou relevantní.

Na cílení podle demografických a jiných charakteristik publika jsme samozřejmě zvyklí u reklam. Co ale cílení událostí?

Největší sociální síť Facebook jej nyní umožní u těch událostí, které jsou vytvořeny stránkami. V procesu tvorby události bude správce moci zvolit, kteří uživatelé událost uvidí. Bude k tomu mít k dispozici stejné možnosti cílení, jaké Facebook nabízí pro samooblužnou reklamu. Cílit půjde například podle pohlaví, vztahů, vzdělání, věku, lokace či jazyka.

event targeting

Cílení ovšem nebude funkční u událostí, které vytvoříte jako běžný uživatel. Podle Facebooku je smyslem novinky to, aby fanoušci stránek viděli ve svém news feedu pouze události, které jsou pro ně relevantní.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Harlem Shake Roulette! Zbytečné, zvrácené, zábavné

Co se stane, když spojíte bláznivý meme a princip náhodně losovaného videa po vzoru Chatroulette? Přesně to, co byste čekali. Harlem Shake Roulette vás bude do zblbnutí zásobovat šílenými záběry lidí provozujících Harlem Shake ve všech myslitelných kompozicích. Tak dlouho, dokud to dokážete snášet.
Přečtěte si více

Infografika: Jak na marketing přes Pinterest

Pinterest je u nás sice možná méně používaná, rozhodně ale i zde potenciálně velmi zajímavá sociální síť. Statistiky nákupů uživatelů z Pinterestu v porovnání s ostatními sítěmi jasně hovoří o tom, že pinující uživatelé nakupují mnohem raději a investují do toho i více prostředků. Kterým směrem se s Pinterestem vydat, abyste měli možnost je také oslovit?
Přečtěte si více

Jak se pracuje ve Facebooku a jakou máte šanci se tam dostat

Jaké je pracovní prostředí ve Facebooku, největší sociální síti světa? Jak o společnosti mluví sami zaměstnanci? Co od uchazečů chce oddělení lidských zdrojů? Je pro získání práce ve Facebooku nutné umět programovat? Odpovědi na tyto otázky a mnohé jiné přinesla diskuze na Redditu. Odpovídalo náborové oddělení Facebooku a do diskuze se zapojili i jeho další zaměstnanci z řad uživatelů Redditu.