Facebook umožní cílení reklamy podle přesného typu mobilního zařízení

Facebook včera oznámil, že během několika dní dostaneme rozšířené možnosti cílení reklamy. Kromě typu operačního systému, tedy Android a iOS, a jeho minimální verze, si budeme moci vybrat typy zařízení, jejichž uživatelům se reklama bude zobrazovat. Možnost volby, aby se reklama zobrazovala pouze uživatelům, kteří jsou připojeni přes wi-fi, zůstane i do budoucna a s novým cílením ji bude možné kombinovat.

Bude tedy například možné zvolit, aby se reklama zobrazovala uživatelům Google Nexus 10 s verzí operačního systému 3.0 a vyšší, kteří jsou připojeni přes wi-fi. Díky možnosti cílit zařízení bude možné každou reklamu lépe přizpůsobit publiku a nebude se zbytečně zobrazovat uživatelům, pro které není z důvodu softwaru nebo hardwaru relevantní.

Optimalizovat bude možné také nabídky do aukce, které u různých zařízení mohou být různě vysoké. Při plošné nabídce pro všechny typy zařízení tak v mnoha případech inzerent platí v souhrnu víc, než kdyby zacílil jen na jeden typ telefonů či tabletů. V kombinaci s App Insights jde také o praktický nástroj, jak reklamu přizpůsobit datům o tom, jací uživatelé a jak aplikaci skutečně používají.

version device targeting fb