Facebook ukončil Questions i na většině stránek

Po ukončení Questions na uživatelských profilech minulý rok přichází jejich konec i na stránkách. Konec ale zatím není úplně definitivní, Facebook si totiž pořád nechává zadní vrátka.

Kdysi slibnou funkci Questions Facebook po tom, co zdaleka nezúročila mezi uživateli svůj potenciál, minulý rok pro osobní profily ukončil. Stále ji ale nechával k dispozici stránkám, jakož i správcům událostí a pro některé další speciální příležitosti.

Počátkem června tohoto roku sociální síť deklarovala  zjednodušování reklamy. Cílem stále probíhajících snah je do konce roku výrazně zredukovat a ucelit nabídku produktů, které marketérům a podnikatelům pro komunikaci s uživateli Facebook dává k dispozici. Právě Otázky již od počátku uváděla sociální síť jako příklad jedné z funkcí, které z ní nadobro zmizí. Dalším takovým produktem se mají stát Nabídky (Offers), které ale prozatím stále fungují.

Jak Facebook slíbil, tak se i stalo, a Otázky skutečně pro většinu stránek z nabídky zmizely. Má to ale jeden háček, nezmizely totiž úplně všem.

Potvrzuje to i Facebook, který zaslal své vyjádření blogu AllFacebook:

“Už nadále nenabízíme Otázky jako reklamní produkt, ani jako nástroj pro stránky. Zkoumáme ale hodnotu, kterou otázky přináší stránkám vytvářejícím veřejný obsah, jako jsou například zpravodajské organizace. Otázky zůstanou malé skupině těchto stránek, abychom mohli otestovat několik vylepšení, které vytváříme pro způsob, jakým na Facebooku dochází k interakcím mezi stránkami a uživateli.”

My jen můžeme dodat, že ačkoliv se jako zpravodajská organizace cítíme, do vybrané “malé skupiny těchto stránek” jsme se nedostali. Otázky tak od nás v nejbližší době žádné neuvidíte. Ostatně, stejně jako doposud.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak si za poslední rok vedli na Facebooku čeští operátoři

Trojice českých mobilních operátorů se řadí mezi značky, které již plnohodnotně zařadily sociální sítě do své komunikace. Na svých firemních profilech publikují pravidelně a víceméně se jim i daří do komunikace zapojovat své fanoušky. Který z operátorů si vedl v uplynulých měsících nejlépe? Na to se podívala společnost Newton Media a výsledek přetavila do infografiky.