Facebook testuje nový větší formát postranní reklamy

Reklama v postranní liště na Facebooku možná brzy bude větší než doposud. Server Inside Facebook zachytil test nového formátu, který je obecně větší než současné reklamy, se širším obrázkem a textem reklamy pod ním.

Současná postranní reklama na Facebooku je v relativně malém formátu, s malým obrázkem a textem na straně vedle něj. Nyní se ale objevil test nového formátu, který by zaběhnutá pravidla mohl změnit. Zobrazuje se u tzv. permalinků, tedy na stránkách příspěvků, na které se dá dostat pomocí kliknutí na čas jejich publikace.

Nová podoba je celkově o kousek širší, především ale obsahuje větší obrázek natažený přes celou šířku vyhrazeného prostoru. Text reklamy se nachází pod obrázkem, nikoliv vedle něj, jak je to prozatím u Marketplace reklam běžné. Sociální síť pro server Inside Facebook test potvrdila, s tím, že se týká malého vzorku uživatelů v USA a že vychází z poznatku, že lidé na větší obrázky lépe reagují.

Nejde o jedinou novinku v reklamách u permalinků za poslední týden. Facebook nově u reklam u těchto odkazů také změnil barvu pozadí, ze světle modré (stejného odstínu, jako je pozadí u komentářů), kterou měly poslední zhruba rok, na bílou, kterou mají v pozadí také samotné příspěvky.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook testuje nový feed pouze s příspěvky stránek

Jak to udělat, aby majitelé stránek na Facebooku byli spokojení, že uživatelé vidí jejich příspěvky? Po zavedení možnosti sledovat stránky pomocí notifikací sociální síť testuje ještě jeden nástroj, který by měl tomuto účelu pomoci - stream příspěvků nazvaný jednoduše Pages, v češtině Stránky.