Facebook testuje nový feed pouze s příspěvky stránek

Jak to udělat, aby majitelé stránek na Facebooku byli spokojení, že uživatelé vidí jejich příspěvky? Po zavedení možnosti sledovat stránky pomocí notifikací sociální síť testuje ještě jeden nástroj, který by měl tomuto účelu pomoci – stream příspěvků nazvaný jednoduše Pages, v češtině Stránky.

Pages Feed poprvé odhalil Inside Facebook, který o nové funkci psal v pátek. Má svůj samostatný odkaz v menu v levém sloupci na hlavní stránce sociální sítě a obsahuje příspěvky pouze od stránek, jak ostatně vyplývá z jeho názvu. To ale neznamená, že se nesnaží být relevantní. Příspěvky nejsou seřazeny čistě chronologicky od nejnovějších a Facebook i zde tradičně upřednostňuje ty, které považuje z pohledu uživatele za zajímavější, a umísťuje je na stránce výš.

Zdá se nicméně, že na rozdíl od běžného news feedu a i přes vyšší pozici nejzajímavějších příspěvků zobrazuje Pages Feed příspěvky od stránek všechny, či alespoň jejich drtivou většinu. Pokud prozatím na hlavní stránce odkaz na nový přehled nemáte, můžete se na něj dostat i jinak. Stačí zadat do prohlížeče odkaz www.facebook.com/pages/feed a můžete si jeho krásy začít vychutnávat sami. Facebook se ke zprávám o feedu stránek vyjádřil vyhýbavě svou obvyklou formulkou o tom, že “neustále testuje nové funkce”.

Zatím posledním krokem, který má firmám na Facebooku usnadnit boj se stále přísnějšími algoritmy pro zobrazování příspěvků fanouškům, bylo představení možnosti odebírat všechny příspěvky stránek skrze notifikace.

Via TNW

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nabitý Social Marketers Summit je tu, registrace končí zítra

Poslední dva dny zbývají na registraci na letošní Social Marketers Summit, který do Prahy opět přivede řadu zajímavých zahraničních hostů a zástupců velkých mezinárodních značek. Tématem pro tento rok je heslo Show me the money!, takže řeč bude o penězích a podle toho také celý Summit bude vypadat...
Přečtěte si více

Infografika: Jak připravit stránku pro nové sociální vyhledávání na Facebooku

Svůj nový model vyhledávání Graph Search uvedl Facebook počátkem tohoto roku, kdy jej také začal postupně zprovozňovat svým uživatelům. Graph Search přináší některé přelomové novinky ve vyhledávání na největší sociální síti, a tak není divu, že klade také nové nároky na stránky, které v něm chtějí být dobře viditelné pro ty správné uživatele.
Přečtěte si více

Video: Další díl Social Media Revolution je tu

Každý rok vychází nová stylová infografika od Erika Qualmana, zakladatele Socialnomics, která se nás diváky snaží ve formě videa ohromit úžasnými statistikami o světě sociálních médií a internetu obecně. Možná je to tím, že už jsme si na tenhle fenomén až příliš zvykli, ale pokud jde o nás, letos už to nějak není ono.