Facebook testuje novou reklamní sekci po straně vedle news feedu

Pro některé uživatele Facebooku, kteří na sociální síti spravují placené kampaně, se po pravé straně new feedu začala objevovat nová sekce. Jmenuje se Your Ads a obsahuje shrnutí výkonnosti probíhajících kampaní a odkazy na tvorbu a správu reklam.

Nová sekce po pravé straně news feedu na Facebooku umožní inzerujícím uživatelům mít neustálý přehled o svých placených kampaních. Sekce obsahuje základní data o výkonnosti reklam, která lze přepínat mezi aktuálními (dnešními) a celkovými výsledky. Kromě toho je součástí sekce také soubor odkazů na další práci s placenou reklamou, především odkazy na tvorbu reklamy a příspěvků, ale také pro správu reklamy, účtování a nápovědu.

Na novinku upozornil server Inside Facebook Teddy Quinn ze společnosti Tenthwave, preferovaného marketingového developera Facebooku. Podle něj experiment vidí někteří uživatelé, kteří jsou zároveň správci inzerujících stránek.

ads shortcuts

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Halloween!

Česká politika je na memy trochu slabší (videím se nicméně pověnujeme speciálně), takže jsme museli zase sáhnout ven. V Américe se už připravují k tradičnímu svátku, který podněcuje kreativitu všech generací a my se podíváme na ty nejzábavnější z nich.
Přečtěte si více

Facebook sleduje odkazy ve zprávách, počítá jim sdílení

Facebook oficiálně potvrdil, že sleduje odkazy na webové stránky sdílené v soukromých zprávách, a vnesl tak více světla do fungování počítadla sdílení při použití jeho pluginu. Číslo, které udává počet sdílení dané stránky na Facebooku, totiž zahrnuje nejen ty, kdo na Like kliknuli na dané stránce, ale i jiné formy sdílení, například právě v soukromých zprávách.