Facebook testuje modré tlačítko Like pro web

Facebook by mohl brzy začít používat nové modré tlačítko Like, které lépe odpovídá současnému designu jeho loga. Prozatím jej testuje venku na webu.

Nové, experimentální modré tlačítko Like kopíruje velmi věrně podobu, jakou má v současnosti hlavní logo Facebooku. Kromě barvy je jeho hlavním rozdílem to, že neobsahuje klasický palec nahoru, místo něj je v něm právě nové logo sociální sítě. Jako první o experimentu napsal OfficialWire, následoval například TheNextWeb:

fb new like

new like itunes

Pro srovnání přidejme také nové logo, které Facebook používá od konce letošního dubna:

facebook new logo

Tlačítko se některým uživatelům objevuje na externích stránkách na webu. Naopak o tom, že by jej někdo zachytil přímo na Facebooku, zatím zprávy nejsou. Zdá se tedy, že by mohlo být určeno pouze pro externí weby. Zde by přítomností “f” z loga Facebooku jasně odlišovalo Like největší sociální sítě od podobných funkcí jiného původu. Takových se za poslední roky vyrojilo nepočítaně.

Facebook médiím experiment potvrdil, žádné další informace ale neposkytl. Původní text OfficialWire navíc formou updatu dodává, že stejně nenadále, jako se nové tlačítko objevilo, z dotčené stránky také zmizelo. Budoucnost nového designu je tedy ve hvězdách. Nám jen zbývá dodat, že se nám líbí svou výrazností. Zachytili jsme jej i na jedné z našich stránek, kde svojí modrou barvou přitahovalo pozornost nesrovnatelně víc, než klasická světlá verze.

Total
0
Shares
Další články