Facebook spustil pět nových tlačítek call to action, další připravuje

V lednu tohoto roku Facebook představil pět tlačítek call to action, která inzerenti mohou vkládat do reklam. K původní pětici nyní přibylo dalších pět, čtyři další již jsou připravena ke spuštění.

Pokud na Facebooku vytváříte reklamu využívající příspěvky stránek, tzv. Page Post Ad, máte již od letošního ledna možnost vložit do ní pět různých tlačítek s výzvou k akci:

  • Shop now
  • Learn more
  • Sign up
  • Book now
  • Download

K existujícím tlačítkům přibyla mezitím nová pětice, jak zjistil Rob Kischuk z PerfectPost a jak informoval AllFacebook. Nová tlačítka jsou:

  • Install now
  • Use app
  • Play game
  • Watch more
  • Open link

Call to action tlačítka je možné vložit do každé Page Post reklamy, v níž se pak zobrazují v pravém dolním rohu. K deseti aktivním možnostem by navíc brzy měly přibýt ještě čtyři další. Ty již obsahuje Ads API největší sociální sítě, stále ale nejsou plně implementovány pro skutečné použití:

  • Watch video
  • Install mobile app
  • Use mobile app
  • Call

Rob Kischuk poskytl i obrázky, na nichž některá z nově aktivovaných tlačítek předvedl:

NewCallToAction

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pinterest testuje redesign podle požadavků uživatelů

Nová podoba služby, kterou Pinterest oznámil včera a kterou chce na malém vzorku svých uživatelů testovat v následujících týdnech, by podle společnosti měla být nejen přehlednější, ale také rychlejší. Změny Pinterest provedl na základě zpětné vazby uživatelů k jeho současné podobě.
Přečtěte si více

Jak to vypadá, když si internet “půjčí” vaší značku

Internet a sociální sítě otevírají marketingu spousty nových dveří, ale také hrozeb. Jednou z nich je možnost, že značka ztratí sama nad sebou kontrolu. Nemusí to ale vždy být jenom ke škodě a někdy brandu hacknutí ze strany uživatelů prospěje. Své o to ví například Walmart a IKEA, naopak horší stranu stejné mince v poslední době poznali Reuters či Gizmodo.
Přečtěte si více

Prima soutěže proti pravidlům

Zase ty soutěže na Facebooku... I když máme pocit, že se nešvar v podobě soutěží na zdech postupně vytrácí, čas od času se nás někdo rozhodne přesvědčit o opaku. Jako třeba stránka Primy COOL, nebo Ano, šéfe! Nebýváme to obvykle my, kdo na takové věci upozorňuje, ale bohužel je to občas potřeba..