Facebook ruší Reach Generator, nahradí jej Promoted Posts

Speciální program Reach Generator, v jehož rámci Facebook majitelům stránek garantoval, že se jejich příspěvky budou zobrazovat nejméně třem čtvrtinám fanoušků, končí. Vzhledem k existenci Promoted Posts již podle sociální sítě není potřebný.

Promoted Posts jsou dostupné každému, a to plně automatizovaně, aniž by Facebook s majitelem stránky musel být jakkoli v kontaktu. Jedinou podmínkou je, že stránka má alespoň 400 fanoušků. Oproti tomu Reach Generator byl prémiovou formou reklamy, to znamená, že zájemci museli osobně kontaktovat obchodní zástupce Facebooku a kampaň a její podmínky domluvit.

Facebook bude pokračovat v již domluvených kampaních, které dotáhne do konce, nebude ale přijímat žádné nové zadavatele a zakázky, ani obnovovat spolupráci, která vyprší. Účel, pro který byl určen Reach Generator, totiž dokáže plně nahradit později uvedený nástroj Promoted Posts. Ten navíc má jednu zásadní výhodu – pokud fanoušci zvýhodněný příspěvek okomentují, sdílí dál nebo mu dají Like, rozšíří se záběr Promoted Posts i na přátele těchto aktivních fanoušků, pokud si majitel stránky tuto možnost zvolí. Reach Generator sliboval zobrazení přípěvku pouze fanouškům.

Volba publika pro zvýhodněné příspěvky

Via AF, IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook dále rozšiřuje možnosti videoreklam

Facebook nechce být jen o odkazech a fotografiích, ale chce prorazit i ve světě videoreklamy. Po představení automaticky přehrávaných videí a rozšíření analytických možností videa nyní sociální síť nabízí pro videoreklamy i nové marketingové možnosti.