Promoted Posts jsou dostupné každému, a to plně automatizovaně, aniž by Facebook s majitelem stránky musel být jakkoli v kontaktu. Jedinou podmínkou je, že stránka má alespoň 400 fanoušků. Oproti tomu Reach Generator byl prémiovou formou reklamy, to znamená, že zájemci museli osobně kontaktovat obchodní zástupce Facebooku a kampaň a její podmínky domluvit.
Facebook bude pokračovat v již domluvených kampaních, které dotáhne do konce, nebude ale přijímat žádné nové zadavatele a zakázky, ani obnovovat spolupráci, která vyprší. Účel, pro který byl určen Reach Generator, totiž dokáže plně nahradit později uvedený nástroj Promoted Posts. Ten navíc má jednu zásadní výhodu – pokud fanoušci zvýhodněný příspěvek okomentují, sdílí dál nebo mu dají Like, rozšíří se záběr Promoted Posts i na přátele těchto aktivních fanoušků, pokud si majitel stránky tuto možnost zvolí. Reach Generator sliboval zobrazení přípěvku pouze fanouškům.