Facebook rozjel podpůrný program pro vývojáře mobilních her

Facebook představil nový program, v jehož rámci bude malým mobilním herním developerům pomáhat se zviditelněním jejich výtvorů mezi hráči. Promo bude zdarma, vydělávat na programu chce sociální síť podílem z příjmů propagovaných her.

Napříč mobilními aplikacemi Facebooku by se brzy mohly objevit upoutávky na hry od prvních deseti developerů, kteří se stali partnery Facebooku v novém programu pro zviditelnění mobilních her. Seznam prvních partnerů naleznete zde. Co je ale podle nás zajímavější, je že promo v rámci nového programu bude ze strany sociální sítě zdarma.

Samozřejmě ovšem ne zcela zdarma, Facebooku si na své přijde tehdy, pokud hra bude úspěšná. V takovém případě bude získávat procenta z jejích příjmů. Právě proto míří na malé (a střední) developery. Ti často na zviditelnění her v rámci placené reklamní kampaně nemají tolik prostředků, aby mohli v marketingovém nasazení konkurovat největším hráčům.

Platforma se jmenuje Facebook Mobile Games Publishing. Sociální síť hodlá v jejím rámci využít informace, které má o 800 milionech uživatelů svých mobilních aplikací a 260 milionech současných hráčů mezi uživateli Facebooku. Cílem je zaměřit se na stávající hráče, jejichž historie používaných aplikací je dělá pro nové hry ideální cílovou skupinou. Sociální síť si od programu slibuje:

  • že hráčům strategií pomůže objevit nové kvalitní strategické hry,
  • občasným hráčům nové zábavné hry pro nezávazné hraní, a obdobně u jiných typů hráčů,
  • mobilním developerům, kteří mají kvalitní hry, ale malou uživatelskou základnu, zařídí nové uživatele,
  • a zároveň na tom všem vydělá.

Victor Medeiros k programu na blogu Facebooku píše:

“Budeme zainteresováni na úspěchu těchto her, a výměnou za podíl na příjmech budeme developerům v úzké spolupráci pomáhat se získáváním kvalitních a dlouhodobých hráčů. Budeme s nimi sdílet analytické nástroje, a také zkušenosti, které jsme získali podporováním růstu her během posledních šesti let.”

Pokud jste malý developer mobilních her, a program vás zaujal, můžete se Facebooku přihlásit zde.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pinterest konečně zavádí speciální profily pro značky

Na loňském objevu mezi sociálními sítěmi se sice značky objevují se svými profily už delší dobu, až do včerejšího dne pro ně ale neexistovaly speciální nástroje. Situace se ale konečně změnila, když včera Pinterest představil přizpůsobené profily a nové funkce pro firmy. Zároveň vydal sadu doporučení pro marketéry.
Přečtěte si více

Jak s přehledem odtweetovat konferenci nebo katastrofu

Twitter může sloužit jako skvělý zpravodajský nástroj nejenom při účasti na konferenci. Může být využit i v případě nějaké nenadálé události a velmi často se právě zde objevují autentické informace z místa jako první. Jak být připraven na všechno a jak se stát zpravodajskou hvězdou Twitteru, když už se k něčemu nachomýtnete? Buďte připraveni, twittersféra na vás spoléhá!