Tomu, že Facebook chce na základě akvizice Karmy spustit vlastní dárkovou aplikaci, nasvědčuje hned několik indicií. Předně jde o report serveru The Next Web, který s odvoláním na dobře informovaný zdroj tvrdí, že Facebook dárkovou aplikaci spustí během příštích týdnů. Ten mluví o prvotním spuštění pouze na území Spojených států a o tom, že aplikace bude založena na nabídce Karmy a hlavním cílem je zvýšení mobilních příjmů Facebooku.
Druhá indicie pak pochází od serveru Inside Facebook. Tomu se podařilo objevit záznam ze stránky, kde Facebook poptává nové zaměstnance. Jedna z pracovních nabídek přímo obsahovala formulaci, že Facebook hledá člověka pro “spuštění produktu Facebook Gifts”, jehož pracovní náplní by primárně bylo komunikovat s obchodníky a starat se o nabídku dárků v aplikaci.
Facebook s dárky již dříve experimentoval, od roku 2007 do roku 2010 bylo možné nakupovat virtuální dárky a ty sdílet na zeď přátelům. Od tohoto modelu ale sociální síť později ustoupila a začala se více soustředit na svou nabídku reklamních formátů, díky čemuž představila za poslední dva roky na poli reklamy celou řadu praktických novinek. S akvizicí Karmy se ale Facebook podle všeho rozhodl, že její mobilní obchodní model stojí za to vyzkoušet i ve velkém měřítku.