Facebook přidal do Power Editoru načasování reklam

Zadáváte reklamu přes Power Editor a rozpočet kampaně volíte pro celou dobu jejího trvání? V tom případě nyní také můžete zvolit, ve které dny a v jakou hodinu se reklama bude zobrazovat.

Nové časování reklam, které Facebook přidal do Power Editoru, není pro každého. Používat jej mohou jen ti, kdo rozpočet kampaně nevolí na denní bázi, ale pro celou dobu trvání kampaně, tzv. lifetime budget.

Facebook u takto narozpočtovaných kampaní nově umožňuje zvolit, v jaké dny a v jakou dobu se reklama bude zobrazovat. Systém přitom funguje velmi inteligentně. Vy zvolíte den a denní dobu, a Facebook zajistí, že se automaticky aplikuje časová zóna, ve které se nachází publikum reklamy, tedy uživatel, kterému je reklama zobrazena.

NowYouCanScheduleYourAds

RunAdsOnAScheduleFilledIn

Pokud tedy zvolíte 10 hodin dopoledne, zobrazí se reklama americkému uživateli (je-li zacílen), přestože v České republice již je dávno odpoledne. V jeho časové zóně totiž právě odbyla desátá.

Na funkci upozornil All Facebook na základě informací od Fialkov Digital a Social Media House. Wilco de Kreij z Fialkov Digital k ní natočil krátké instruktážní video:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Aperol proti všem: Takhle vypadá jeho guerilla na LinkedIn

Aperol Spritz se pustil do LinkedInu, tedy do sítě, které se tu značky marketingově spíše vyhýbají. A rovnou guerillově. "Experiment" na síti si firma chválí, schytala ale řadu hejtů – ne od cílové skupiny, ani od těch, kteří do ní nepatří a komunikaci nepochopili, ale rovnou od marketingových specialistů.
Přečtěte si více

Dostaňte Neila Armstronga znovu na Měsíc díky Twitteru

Když minulý měsíc odešel nejznámější astronaut světa Neil Armstrong, který jako první v historii lidstva stanul na povrchu Měsíce, mnoho lidí mu přes web vyjadřovalo svou úctu. Nyní tak můžete učinit ještě jednou a s projektem One Small Tweet se zároveň můžete podílet na jeho poslední cestě k Měsíci.
Přečtěte si více

Dokument: Soukromí často končí přijetím všeobecných podmínek

Přečetl někdo někdy podmínky užívání software nebo on-line služby do konce? Možná by to ale občas nebylo na škodu. Kliknutím na tlačítko "Agree" totiž dost často odevzdáváme i zbytky našeho soukromí do hlubin nekonečných databází velkých firem. Tajemné texty přilákaly i filmaře a vznikl z toho dokument.